Jak Zwiększyć Sprzedaż i Zyskowność Twojego Sklepu w 6 Miesięcy Bez Wydawania Więcej Na Reklamę

7-tygodniowy wideo kurs online dla osób zarządzających sklepami internetowymi

Jak Zwiększyć Sprzedaż i Zyskowność Twojego Sklepu
w 6 Miesięcy Bez Wydawania Więcej Na Reklamę

7-tygodniowy wideo kurs online dla osób zarządzających sklepami internetowymi

Kurs online dla e-Commerce:

gwiazdki opinieŚrednia ocen klientów: 5.0

  • 7-tygodniowy program szkoleniowy
  • proces sprawdzony w ponad 200 sklepach
  • arkusze i gotowe do użycia szablony
  • wsparcie konsultantów eStrategie.pl oraz społeczności
  • dożywotni dostęp

6 000 zł netto

Kwota brutto do zapłaty to 7 380 zł (6 000 zł + 23% VAT).

Pomogliśmy m.in.:

JEŚLI…

  • Twój Sklep rośnie wolniej od oczekiwań;
  • zwrot z reklam jest zbyt niski, a koszty stałe (pracownicy, magazyn) systematycznie rosną;
  • brakuje Ci wiedzy o tym, jak profesjonalnie zająć się tematami takimi, jak: zmiana klientów jednorazowych w stałych, zwiększenie lojalności kupujących, podniesienie konwersji, zwiększenie średniej wartości zamówienia, marketing automation.

…TEN KURS JEST STWORZONY, ABY ROZWIĄZAĆ TWOJE PROBLEMY.

Kurs ten krok po kroku wyjaśni Ci, co i w jakiej kolejności zrobić, aby zwiększyć sprzedaż w Twoim sklepie poprzez:

  • poprawę współczynnika konwersji e-commerce;
  • zwiększenie średniej wartości koszyka zakupowego;
  • zwiększenie lojalności Twoich Klientów;
  • wdrożenie światowej klasy praktyk w zakresie marketing automation.

PIERWSZY TAKI KURS ONLINE DLA E-COMMERCE

Kurs online dla e-commerce dla to sprawdzony i wytestowany w praktyce 7-tygodniowy program wdrożeniowy, w którym wspólnie z nami pracujesz nad trwałym zwiększeniem sprzedaży w Twoim sklepie internetowym.

Wszystkie materiały są dostępne w naszej platformie szkoleniowej. Masz do niej dostęp z dowolnego urządzenia i miejsca, a także w dowolnym czasie. Dostęp do kursu jest nielimitowany czasowo.

Nie ma znaczenia, że nie jesteś biegły w sprawach technicznych – kurs został zaprojektowany tak, aby każda osoba obsługująca komputer mogła z niego w pełni skorzystać. Wszystko wyjaśnione jest z chirurgiczną precyzją, krok po kroku prowadząc Cię po procesie zmian.

Wszystko co musisz wiedzieć, aby zwiększyć zyskowność sprzedaży w Twoim sklepie jest zawarte w tym jednym, kompletnym kursie.

Cały proces i metodyka, której nauczyliśmy się pracując z największymi autorytetami w USA, została przetestowana na ponad 200 polskich sklepach internetowych. Sprawdź opinie o nas, aby przekonać się, że możesz oczekiwać od nas wyłącznie światowego poziomu.

Kupując kurs zostajesz także otoczony wsparciem konsultantów eStrategie.pl (zamknięta grupa na Facebooku oraz cykliczne webinary na żywo). Nie jesteś sam, przejdziemy przez ten proces wspólnie.

Projektując kurs, położyliśmy największy nacisk na to, aby:

  • eliminować ogólniki i „lanie wody”;
  • w treści pokazać nie tylko, że coś warto zrobić, ale też dokładnie wyjaśnić JAK to zrobić (pokazujemy szczegółowo narzędzia i sposób korzystania z nich z dokładnością do tego, gdzie należy kliknąć, aby osiągnąć zamierzony efekt);
  • przedstawić wyłącznie działania gwarantujące największe wzrosty sprzedaży w sklepach, w których je wdrażaliśmy;
  • zapewnić każdemu kupującemu dostęp do naszych konsultantów i ich wsparcia również po zakupie.

OPINIE OSÓB, KTÓRE KORZYSTAJĄ Z KURSU

Chcesz więcej opinii? Kliknij:

Ocena Google
5.0

DLA KOGO JEST TEN KURS

Kurs jest skierowany do osób zarządzających sklepami internetowymi, w szczególności:

  • właścicieli, którzy chcą wiedzieć, jak strategicznie rozwijać sklep, ale też kontrolować podmioty trzecie (agencje, producentów narzędzi do marketing automation);
  • dyrektorów, managerów i specjalistów ds. e-commerce oraz specjalistów ds. e-commerce, którzy na co dzień pracują nad strategią i jej wdrażaniem na pierwszej linii frontu.

Dzięki wiedzy i instrukcjom z kursu będziesz w stanie skutecznie pracować nad poniższymi elementami:

  • zbadanie sklepu pod kątem elementów obniżających konwersję oraz koordynacja wprowadzenia odpowiednich zmian;
  • zaprojektowanie indywidualnej strategii marketing automation dla sklepu, w tym rekomendacja i konfiguracja odpowiednich narzędzi;
  • aktywne pozyskiwanie e-maili od osób odwiedzających sklep i nie dokonujących zakupów (pierwszy etap lejka sprzedaży);
  • segmentacja bazy użytkowników/subskrybentów, aby mieć możliwość personalizacji komunikatów w wysyłanych wiadomościach;
  • projektowanie, wdrażanie oraz optymalizacja automatycznych kampanii takich, jak: kampania dla porzuconych koszyków, kampania typu cross-selling, kampania do osób, które przeglądały dany produkt, itp.;
  • proponowanie i uruchamianie działań mających na celu zwiększenie średniej wartości koszyka oraz poprawę lojalności klientów;
  • zaplanowanie profesjonalnej strategii (podejście holistyczne) a następnie bieżąca wysyłka cyklicznych newsletterów;
  • testowanie oraz optymalizowanie prowadzonych działań, aby maksymalizować ich skuteczność w czasie.

7-TYGODNIOWY PLAN KURSU

Tydzień 1: Przygotowanie gruntu

      1. Nasz główny cel - “Ekomersowa Nirwana”
      2. Podstawowe informacje i zasady
      3. Plan kursu z lotu ptaka
      4. Poznaj swoje liczby i kluczowe wskaźniki
      5. Sposób myślenia najlepszych w e-commerce i czynniki wpływające na sukces

      1. Wstęp do marketing automation
      2. Jak holistycznie zaplanować strategię marketing automation
      3. Minimalne wymogi dla narzędzia i jego wybór (rekomendacje oraz wady i zalety dostępnych rozwiązań)
      4. Jak to zrobić - techniczne aspekty integracji
      5. Testy poprawności integracji

      1. Badania jakościowe - czym są i do czego nam służą
      2. Omówienie narzędzia i jego celu
      3. Instalacja narzędzia analitycznego w Twoim sklepie
      4. Zaprojektowanie i uruchomienie badań jakościowych

      1. Arkusz - weryfikacja poprawności danych w Google Analytics
      2. Arkusz - wyliczanie kluczowych wskaźników e-commerce
      3. Do druku - czynniki wpływające na sukces w e-commerce
      4. Arkusz testów integracji narzędzia marketing automation
      5. Arkusz opracowania badań jakościowych

Tydzień 2: Zrozumienie swoich Klientów i poprawa konwersji

      1. Transformacja Twojego Klienta
      2. Kto jest Twoim Klientem?
      3. Czy produkt odpowiada na potrzeby grupy docelowej?
      4. Co wyróżnia Cię od konkurencji?
      5. Czy Twój przekaz marketingowy jest jasny i zrozumiały?
      6. Czy do sklepu są ściągani odpowiedni ludzie?

      1. Audyt sklepu w zgodzie z zasadą Pareto
      2. Cena w odniesieniu do jakości produktu i konkurencji
      3. Prezentacja produktu
      4. Dostawa i płatność
      5. Eliminacja błędów technicznych i uproszczenie formularzy
      6. Mobile!
      7. Budowanie zaufania

      1. Ustalenie priorytetów (matryca decyzyjna)
      2. Zlecenie programiście zmian technicznych
      3. Zaplanowanie wdrożenia zmian nietechniczncyh

      1. Arkusz: Pytania o grupę docelową i jej transformację
      2. Arkusz: Pytania o produkt i jego wartość
      3. Arkusz: Pytania o wyróżniki rynkowe
      4. Checklista - audyt sklepu pod kątem konwersji
      5. Matryca decyzyjna - priorytety do wdrożenia

Tydzień 3: Uruchomienie kluczowych działań marketing automation

      1. Stara szkoła vs nowa szkoła e-mail marketingu
      2. Przegląd konta i wstępna konfiguracja
      3. Import własnej bazy kontaktów
      4. Opracowanie szablonu maili
      5. Jak nie trafiać do SPAMu
      6. Analiza działań konkurencji

      1. Dlaczego ten punkt jest krytycznie ważny
      2. Pozyskiwanie maili - narzędzia wbudowane vs zewnętrzne
      3. Pozyskiwanie maili - wersja desktop
      4. Pozyskiwanie maili - wersja mobilna
      5. Uruchomienie wiadomości wysyłanej po zapisie

      1. Kampania powitalna
      2. Kampania odzyskująca porzucone koszyki
      3. Wysyłka pierwszego newslettera

      1. Szablon pliku importu bazy kontaktów
      2. Kampania powitalna - przykładowy plan i treści
      3. Kampania porzuconych koszyków - przykładowy układ i treści
      4. Kalendarz e-commerce - linki
      5. Jak przygotować i wysłać newsletter

Tydzień 4: Zwiększenie lojalności i średniej wartości zamówienia

      1. Od czego zależy lojalność Klientów?
      2. Lojalność - podejście segmentowe
      3. F0 → F1: osiągnięcie pierwszego zakupu
      4. F1 → F2: osiągnięcie drugiego zakupu
      5. Fn → Fn’: utrzymanie lojalności klienta wielokrotnego
      6. Skuteczne kampanie oraz ich uruchomienie w marketing automation

      1. Testowanie cen
      2. Ceny progowe (rabaty ilościowe)
      3. Darmowa dostawa a średnia wartość koszyka
      4. Zestawy
      5. Kampania „Natychmiastowa dosprzedaż”
      6. Cross-sell w koszyku
      7. Up-sell na karcie produktu

      1. Jak przygotować kampanię “przeglądany produkt”
      2. Jak przygotować kampanię drugiego zakupu
      3. Jak przygotować kampanię rocznicy pierwszego zakupu
      4. Jak przygotować kampanię odzyskującą Klientów
      5. Jak przygotować kampanię Klub VIP
      6. Jak przygotować kampanię “natychmiastowa dosprzedaż”

Tydzień 5: Ostrzenie piły

      1. Analiza danych z badań jakościowych
      2. Kampania z prośbą o ocenę produktu
      3. Kampania VIP

      1. Myślenie systemowe
      2. Dopracowanie szablonu
      3. Plan newsletterów
      4. A/B testy
      5. Analiza wyników

      1. Powrót to audytu
      2. Push notyfikacje
      3. Exit pop-up w koszyku
      4. Połączenie treści na blogu z produktami
      5. Program poleceń w e-commerce

      1. Arkusz: Jak stworzyć kampanię z prośbą o opinię
      2. Arkusz: Jak stworzyć kampanię VIP
      3. Arkusz: Jak wstawić licznik, gif lub emoji w treści maila
      4. Kalendarze e-commerce - linki
      5. Ankieta do Klientów badająca, kiedy najlepiej wysyłać newslettery - treści
      6. Arkusz: Plan newsletterów + obserwacja konkurencji
      7. Arkusz: Jak przeprowadzić A/B testy newslettera

Tydzień 6: Zaawansowane działania marketing automation

      1. Przygotowanie techniczne
      2. Metoda content upgrade
      3. Flyout popup na blogu
      4. Lejki produktowe i lead magnets
      5. Slide-in na kategoriach
      6. Exit pop-up: techniki zaawansowane
      7. Jak nie zmęczyć użytkownika?

      1. Czym jest segmentacja i dlaczego warto ją wykorzystać
      2. Kiedy segmentacja daje najwięcej korzyści
      3. Podstawowe segmenty
      4. Zaawansowana segmentacja w oparciu o zachowanie Klientów (RFM)
      5. Segmentowanie kampanii powitalnej
      6. Rozbudowa kampanii porzuconych koszyków o segmentację

      1. Integracja marketing automation z kontem reklamowym Facebook
      2. Eksport segmentów do konta reklamowego
      3. Reklamy kontaktowe (Lead Ads)
      4. Jak wykorzystać całość w praktyce
      5. Stworzenie grupy look-a-like audience dla "wielorybów"

  1. Arkusz: Jak połączyć konto system do marketing automation z Optinmonster
  2. Arkusz: Jak wykorzystać metodę content upgrade
  3. Content upgrade - gotowy kod html do wstawienia
  4. Arkusz: Jak wykorzystać metodę flyout pop-up na blogu
  5. Arkusz: Jak połączyć system do marketing automation z kontem reklamowym Facebook
  6. Arkusz: Jak wykonać eksport segmentów do konta reklamowego
  7. Arkusz: Reklamy kontaktowe (Lead Ads) - połączenie z systemem do marketing automation

Tydzień 7: Plan gry na kolejne miesiące

      1. Cykliczne wysyłki newslettera
      2. Stała kontrola kluczowych wskaźników sklepu
      3. A/B testy oraz optymalizacja kampanii marketing automation
      4. Weryfikacja poziomu cen w porównaniu do konkurencji
      5. Higiena bazy subskrybentów
      6. Wykorzystanie sztucznej inteligencji (AI) do przewidywania daty kolejnego zakupu

      1. Gdzie jesteśmy? Przegląd Twojej strategii
      2. Jak działać skutecznie w kolejnych miesiącach?

Pisali o nas:

Nasi Partnerzy:

NIE WIERZ NAM NA SŁOWO, SPRAWDŹ DOWODY WYPRACOWANE PRZEZ NASZYCH KLIENTÓW

PROWADZĄCY: PAWEŁ REGIEC

Nazywam się Paweł Regiec. Jestem założycielem firmy eStrategie.pl, w której codziennie pomagamy firmom z całego świata optymalizować konwersję i dzięki temu zwiększać sprzedaż online. Tematyka optymalizacji współczynnika konwersji oraz marketing automation w e-commerce to obszar, w którym rozwijam się od niemal 12 lat i właśnie ta pasja doprowadziła mnie do stworzenia firmy specjalizującej się w tej wąskiej działce.

CO MÓWIĄ O NAS OSOBY, KTÓRE Z NAMI PRACUJĄ

Kurs online dla e-Commerce:

gwiazdki opinieŚrednia ocen klientów: 5.0

  • 7-tygodniowy program szkoleniowy
  • proces sprawdzony w ponad 200 sklepach
  • arkusze i gotowe do użycia szablony
  • wsparcie konsultantów eStrategie.pl oraz społeczności
  • dożywotni dostęp

6 000 zł netto

Kwota brutto do zapłaty to 7 380 zł (6 000 zł + 23% VAT).

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

W tym kontekście ważne są dwie sprawy:

  1. Wszyscy mamy tendencję do traktowania naszego biznesu jako czegoś wyjątkowego i niepowtarzalnego. W gruncie rzeczy jednak każdy biznes e-commerce opiera się na tym samym: potrzebach klienta, dobrych produktach, jakości obsługi, dbaniu o lojalność, maksymalizowaniu przychodów z każdej złotówki wydanej na reklamę. To jest esencja naszego kursu, więc tak - również w Waszej branży będzie to bardzo pomocne.
  2. Oczywiście każde działania należy dostosować do branży, grupy docelowej a nawet cen sprzedawanych produktów. Wiemy o tym i dużo o tym mówimy w kursie, ponieważ pomagamy zarówno sklepom detalicznym, hurtowniom jak i firmom sprzedającym typowo w modelu B2B. Wiemy co i jak należy dostosować.

Oczywiście im większa skala, tym więcej pieniędzy wygeneruje strategia opisana w kursie przyniesie. To jasne. Niemniej jednak nie da się dojść do dużej skali, jeśli zaniedba się elementy takie jak: badania potrzeb klientów, optymalizacja sklepu pod kątem konwersji, średniej wartości zamówienia czy lojalności. Po prostu bez tego nigdy nie dotrzecie do dużej skali. Najpierw optymalizuj, potem skaluj.

Większość sklepów próbuje na początku odwrotnej ścieżki i w 9 na 10 przypadków kończy się to tylko i wyłącznie przepalaniem własnych pieniędzy.

Najpierw optymalizuj, potem skaluj. W przeciwnym wypadku tkwisz w pułapce bez wyjścia - nie chcesz skalować bo to nieopłacalne, nie chcesz optymalizować, bo nie masz skali.

W naszej społeczności są firmy, które kupiły kurs jeszcze na etapie planowania sklepu - nawet przed wyborem platformy sklepowej. Dzięki temu mogą podczas webinarów zapytać o wiele rzeczy i unikają głupich błędów, które każdy popełnia próbując do wszystkiego dojść samodzielnie.

Dlatego jeśli chcecie od początku zrobić to dobrze i właściwie ustawić strategię oraz priorytety - potrzebujecie kursu tak samo jak duży sklep, który chce zoptymalizować tylko kilka elementów.

Tak. Dzięki kursowi będziesz w stanie samodzielnie zaplanować swoją strategię na światowej klasy poziomie. Wszystko od zbadania potrzeb klientów i dostosowania swojej oferty do ich oczekiwań, poprzez dobór narzędzi, pozyskiwanie adresów e-mail od odwiedzających, optymalizację konwersji, aż po zaawansowany marketing automation, który będzie dbał o maksymalizację lojalności Twoich klientów i maksymalizację średniej wartości zamówienia. Wszystko pokazane jest w kursie krok po kroku. A dodatkowo będziesz miał dostęp do ekspertów eStrategie.pl, którzy na bieżąco będą odpowiadali na Twoje pytania.

To bardzo słuszna obawa i jest ważna, ponieważ bez ruchu nie ma sprzedaży. Pamiętaj jednak, że jeśli sprowadzisz ruch do niezoptymalizowanego sklepu - przepalisz swoje pieniądze.

My ruchem się nie zajmujemy, jednak wiemy jak ważny jest to temat. Dlatego do kursu dodaliśmy specjalny, opcjonalny moduł poświęcony w 100% ruchowi, który można samodzielnie wygenerować poprzez Facebook (reklamy oraz prowadzenie własnego fanpage). Moduł został nagrany przez najlepszego eksperta od Facebook w Polsce (współpracowaliśmy z wieloma firmami dla naszych klientów i wiemy kto radzi sobie najlepiej). Dlatego do naszego kursu wybraliśmy najlepszego.

Przystępując do kursu online, ten opcjonalny moduł możesz zakupić o 31% taniej, niż na stronie tego eksperta. Aby otrzymać moduł taniej - kup nasz kurs online i w ciągu 7 dni skontaktuj się z nami pod adresem kontakt@estrategie.pl

Nie. Kurs jest dostępny bezterminowo, możesz wielokrotnie wracać do swoich materiałów i przeglądać je w dogodnym dla siebie czasie.

Każdy kupujący zostaje otoczony dodatkowym wsparciem naszych konsultantów poprzez:
  • zamkniętą grupę na Facebook’u, gdzie na bieżąco będzie można zadawać pytania. Tworzymy społeczność osób nastawionych na sukces, którzy chcą wzajemnie sobie pomagać. Dodatkowo nasi konsultanci na bieżąco monitorują pytania i na nie reagują;
  • cykliczne videokonferencje/webinary, podczas których każdy uczestnik będzie mógł zadać pytania, na które na żywo będziemy odpowiadać.

Nie. W kursie omawiamy wiele różnych narzędzi, które mieliśmy okazję wypróbować w praktyce i polecamy te, które się sprawdziły. Wybrane elementy kursu pokazujemy bardzo niskopoziomowo (np. jak stworzyć kampanię odzyskującą Klientów krok po kroku, gdzie kliknąć, jaki tytuł maila ustawić itd.) - prezentujemy to na dwóch różnych systemach marketing automation (jeden polski, jeden amerykański). Nie uczestniczymy w sprzedaży żadnego z tych systemów. Jeśli korzystasz z innego systemu do marketing automation, nadal będziesz w stanie zastosować naszą metodologię w swoim narzędziu (przy założeniu, że ma on odpowiednie możliwości funkcjonalne).

Każdy uczestnik otrzyma swój indywidualny dostęp do platformy szkoleniowej, na którą w dowolnym momencie będzie mógł się zalogować i oglądać materiały. Większość materiałów jest dostępna w formie wideo (ponad 21h nagrań wideo + nagrania cotygodniowych webinarów trwających 1-2h), a dodatkowo udostępniamy także inne materiały pomocnicze (arkusze, PDFy), które ułatwiają i przyspieszają pracę.

W kursie dzielimy się wiedzą, którą zdobywaliśmy przez ostatnie 11 lat, w tym w szczególności podczas ostatnich 4 lat pracy z ponad 100 sklepów internetowych z całego świata. Do kursu wybraliśmy tylko te elementy, które najbardziej i najszybciej przekładają się na wyższą sprzedaż. Jeśli chcesz zatrudnić eStrategie do wdrożenia tej wiedzy, zapłacisz co najmniej 15-30 tys. zł netto. Obecna cena kursu jest więc kilkukrotnie niższa i jest najniższą akceptowalną ceną, za tak dużą dawkę sprawdzonej w praktyce wiedzy.

Nie ma żadnego minimum. Dostęp do platformy otrzymujesz bezterminowo, więc wszystko zależy od Ciebie i tempa, w jakim chcesz osiągnąć efekty.

Rekomendowane jest poświęcenie minimum 5 godzin tygodniowo. Jeśli nie możesz wygospodarować tyle czasu - pójdziesz w swoim własnym tempie, które Ci odpowiada.

Pamiętaj, że nawet 1 godzina tygodniowo poświęcona na rozwój Twojego sklepu i strategii jest lepsza niż brak działania.

Kurs jest dostępny bezterminowo, możesz wielokrotnie wracać do swoich materiałów i przeglądać je w dogodnym dla siebie czasie.

Tak, w ramach płatności przez system PayU dostępne są szybkie raty (decyzja nawet w 15 minut). Aby skorzystać z płatności ratalnej wybierz opcję płatności PayU w naszym sklepie internetowym.

eStrategie.pl | Wyższa Konwersja. Wyższa Sprzedaż.