Gwarancja zwrotu pieniędzy

Pamiętaj, że kupując nasze szkolenie „Jak samodzielnie sprawdzić swój sklep internetowy pod kątem konwersji?” niczego nie ryzykujesz.

Jeśli wprowadzisz wszystkie rekomendacje z naszego szkolenia, a mimo tego Twoja konwersja się nie poprawi – zwrócimy Ci koszty zakupu szkolenia, ponieważ jesteśmy przekonani o wartości naszych podpowiedzi.

Wprowadziliśmy tak śmiałą gwarancję, ponieważ zależy nam przede wszystkim na efektach naszych Klientów.

Chcemy być fair i jednocześnie chcemy, aby ewentualne reklamacje były fair – dlatego do uwzględnienia tej gwarancji wymagamy zaangażowania. Oznacza to, że aby ubiegać się o zwrot pieniędzy, powinieneś faktycznie wdrożyć wszystkie zalecenia, które rekomendujemy w szkoleniu. Jeśli tak się stanie, a mimo tego nie zobaczysz poprawy – zwrócimy Ci pieniądze, które wydałeś na szkolenie.

Aby uniknąć nadużyć, wprowadziliśmy proste zasady, których należy przestrzegać:

  • Z gwarancji można skorzystać do 6 miesięcy od daty zakupu szkolenia. Dzięki temu chcemy zmobilizować naszych Klientów do szybkiego wdrażania zmian w swoich sklepach.
  • Należy wykazać zmiany, jakie zostały wprowadzone w sklepie po przejściu szkolenia, np. poprzez udokumentowanie stanu i wyglądu sklepu przed oraz po wprowadzeniu zmian.
  • Należy przekazać nam dostęp do Google Analytics, aby możliwe było zweryfikowanie obecnego i historycznego poziomu współczynnika konwersji.

Wierzymy, że dla każdego, kto poważnie podchodzi do rozwoju swojego sklepu, powyższe wymagania to tylko formalność.

Copyright © 2019 eStrategie.pl | Wyższa Konwersja. Wyższa Sprzedaż.