Wyższa Konwersja. Wyższa Sprzedaż

3 “CICHE” BŁĘDY POPEŁNIANE PRZEZ 95% POCZĄTKUJĄCYCH W E-COMMERCE, KTÓRE SĄ POWODEM ZBYT MAŁEJ LICZBY KLIENTÓW

Dowiedz się, jak ich unikać, aby trwale zwiększyć sprzedaż i zbudować dobrze prosperujący sklep internetowy — nawet jeśli nie masz wiedzy i doświadczenia w marketingu.

Zapisz się na bezpłatny webinar i poznaj:

  • wnioski z pracy z ponad 300 sklepami internetowymi;
  • 2 mało popularne działania, dzięki którym już NIGDY nie będziesz obawiał się utraty płynności finansowej i walki cenowej z konkurencją;
  • 4 kluczowe filary, na których opierają się najbardziej zyskowne i skalowalne sklepy internetowe;
  • sekret sukcesu naszego klienta, który w rok przeszedł drogę z 5 tys. do ponad 313 tys. miesięcznej sprzedaży.
Podczas webinaru pokażę Ci, jak zwiększyć sprzedaż i uruchomić zyskowny sklep internetowy, zaczynając już dzisiaj. Następna sesja startuje: dzisiaj.
Paweł Regiec - temat webinaru

Pomogliśmy
m.in.:

Morele
Intersport
Badura
Naoko
Inna Bajka

CZEGO NAUCZYSZ SIĘ PODCZAS TEGO SZKOLENIA

W tym ekskluzywnym webinarze pokażę Ci, jak możesz zrobić to samodzielnie, zaczynając już dzisiaj. Następna sesja startuje: dzisiaj.

Pisali o nas:

Forbes
Harvard Business Review Polska

Nasi Partnerzy:

Neilpatel
Hotjar

NIE WIERZ NAM NA SŁOWO, SPRAWDŹ DOWODY WYPRACOWANE PRZEZ NASZYCH KLIENTÓW

Wykres przedstawiający wzrost przychodów i współczynnika konwersji e-commerce
Wykres przedstawiający wzrost przychodów
Wykres przedstawiający wzrost przychodów
Wykres przedstawiający wzrost współczynnika konwersji e-commerce
Wykres przedstawiający wzrost współczynnika konwersji e-commerce
Wykres przedstawiający wzrost średniej wartości zamówienia
Wykres przedstawiający wzrost współczynnika konwersji e-commerce
Darmowy webinar – następna sesja startuje: dzisiaj.
Paweł Regiec targi e-handlu Kraków 2019

PROWADZĄCY: PAWEŁ REGIEC

Nazywam się Paweł Regiec. Jestem założycielem firmy eStrategie.pl, w której codziennie pomagamy firmom z całego świata optymalizować konwersję i dzięki temu zwiększać sprzedaż online. Tematyka optymalizacji współczynnika konwersji oraz marketing automation w e-commerce to obszar, w którym rozwijam się od ponad 12 lat i właśnie ta pasja doprowadziła mnie do stworzenia firmy specjalizującej się w tej wąskiej działce.

CO MÓWIĄ O NAS OSOBY, KTÓRE Z NAMI PRACUJĄ

Opinia - Gravityblankets
Opinia - Jacek Szyndler
Opinia - Tomek Łach
Opinia - Kamil Czajkowski
Opinia - mirella paldyna
Opinia - Kamil Gajecki
Opinia - Norbert Adamski
Opinia - Sylwia Węglarz
Opinia - Zisou Wooden Accesories
Opinia - Agnieszka Feifer
Darmowy webinar – następna sesja startuje: dzisiaj.