Zbyt wiele zadań na głowie? Trudno zdecydować, za co się zabrać? Poznaj “Podwójną Matrycę Eisenhowera”. To proste narzędzie, które w ciągu kilku minut pomaga przejść od przytłoczenia i chaosu …
Od pozyskania klienta dzielą nas każdorazowo tylko dwa elementy… Atencja i przekonanie. Zobacz, jak ułożyć swój system sprzedaży, aby maksymalnie wykorzystać oba te elementy i zmaksymalizować skuteczność swoich działań …
Przełom roku to idealny moment na chwilę refleksji: podsumowanie osiągnięć, przegląd liczb i głównych firmowych wskaźników oraz zaplanowanie strategii działań na kolejne 12 miesięcy. W tym wideo pokażę, jak …
Od lat nieustannie imponują mi wielkie firmy typu Google, Microsoft, Meta. Najbardziej imponuje mi to, że każda z nich znalazła model biznesowy, który pozwala im generować bajeczne zyski. Te …
Dwa lata temu przeczytałem książkę, która zainspirowała mnie do wypróbowania 4 prostych zasad. To swego rodzaju umowy, które zawieramy ze sobą, aby łatwiej było przejść nam przez życie. Wdrażam …
Straciliśmy w naszym życiu niezliczoną liczbę dni tylko dlatego, że ktoś nam przeszkodził (czytaj: pozwoliliśmy komuś nam przeszkodzić). Czasem jedno spotkanie, telefon, czy nawet szybkie spojrzenie na skrzynkę e-mail …
Oto bezpłatny system wczesnego ostrzegania, który powinna mieć każda firma. Dlaczego? Bo dzięki niemu: unikasz stresu wynikającego ze fluktuacji (spadków) sprzedaży; nigdy nie dopuścisz do stratnego miesiąca. Jest tak …
Jeśli chcesz mieć większą sprzedaż – potrzebujesz (lepszego) lejka sprzedaży. Kropka*. Buduję lejki od 10 lat i z najnowszego wideo dowiesz się: dlaczego warto zbudować lejek jak wygląda system, …
W najnowszym wideo nauczę Cię prostego systemu, który pomoże Ci konsekwentnie osiągać cele. Większość ludzi ma z tym problem, ponieważ w codziennym ferworze pracy… zapominają, co jest priorytetem. Poznaj …
Jeśli chcesz szybciej rozwiązać problem – po prostu “Genchi Genbutsu”. Ta japońska metoda znaczy “idź do źródła”. Aby rozwiązać problem, musimy najpierw go zdefiniować, a następnie zebrać fakty, które …