Naszym nadrzędnym celem jest pomoc firmom w zwiększaniu ich zysków oraz wyprzedzaniu konkurencji za pomocą nowoczesnych technologii.

Nie jesteśmy jednak kolejną agencją marketingową skupiającą się na reklamach AdWords i pozycjonowaniu.

Nasza specjalizacja obejmuje trzy obszary:

  1. Zwiększanie konwersji stron www i sklepów internetowych – czytaj więcej »
  2. Budowanie zoptymalizowanych i zyskownych sklepów internetowych – czytaj więcej »
  3. Projektowanie i wdrażanie lejków sprzedaży – czytaj więcej »

Stawiamy na eksperckość i doskonalenie naszych unikalnych umiejętności, aby zagwarantować naszym Klientom najlepsze rezultaty.

Przeczytaj nasz artykuł w Harvard Business Review Polska (wydanie czerwiec 2018) – link do artykułu »

harvard business review polska

Pracujemy z Klientami na całym świecie, głównie w Stanach Zjednoczonych, ale wspieramy także polskie firmy. Posiadamy biuro w centrum Krakowa, jak również konsultantów na stałe mieszkających w Stanach Zjednoczonych i Australii.

Witaj, nazywam się Paweł Regiecpaweł regiec estrategie.pl

Jestem założycielem firmy eStrategie.pl.

Każdego ranka wstaję z łóżka i daję z siebie absolutnie to, co najlepsze, ponieważ ogromną satysfakcję sprawia mi obserwowanie, jak inne firmy rosną dzięki naszej pomocy.

Na co dzień skupiam się na pracy z Klientami, rozwoju własnej firmy oraz dzieleniu się wiedzą na stronach naszego firmowego bloga. Znajdziesz tam wiedzę o sprawdzonych metodach marketingu.

Jakość świadczonych usług jest dla nas najwyższym priorytetem. Nie  jesteśmy więc w stanie pracować z każdą firmą, która się do nas zgłasza. Jednak dzięki takiemu podejściu nasz Klient otrzymuje od nas pełną uwagę oraz międzynarodowe doświadczenie, jakie zdobyliśmy w ciągu ostatnich 9 lat. I z tego jestem dumny. Osobiście preferuję świadczyć moje usługi mniejszej liczbie Klientów, ale każdego traktować z szacunkiem i poświęcać mu maximum czasu.

Moja historia i dotychczasowe doświadczenia
Przed założeniem własnej firmy, przez ponad 7 lat pracowałem w największej polskiej firmie informatycznej – Comarch SA, przez większość tego czasu pełniąc funkcję dyrektora sprzedaży usług świadczonych przez internet (oprogramowanie w chmurze, w tym sklepy internetowe). Miałem to szczęście, że w dużej mierze ode mnie zależało, jak i co zrobi mój zespół, aby osiągnąć zakładane cele. Przez lata czytałem, szkoliłem się, a następnie testowałem na żywo dziesiątki pomysłów na zwiększenie sprzedaży, inspirację czerpiąc głównie zza oceanu. Jedne z nich działały lepiej, inne gorzej, ale każdy z nich mnie rozwijał.

W mojej własnej firmie stosuję to samo podejście – nieustannie inwestuję w nową wiedzę i najlepsze zagraniczne szkolenia, aby zagwarantować moim Klientom maksymalny zwrot z inwestycji we współpracę ze mną. O naszych umiejętnościach przeczytasz w poniższej sekcji.

Bądźmy w kontakcie – relacje w biznesie są najważniejsze:

Nasza obecność na branżowych targach i konferencjach

Jesteśmy blisko rynku i staramy się wykorzystać dobre okazje na spotkanie z właścicielami firm i sklepów internetowych, aby wymienić się spostrzeżeniami i doświadczeniami.

Targi eHandlu, Warszawa – listopad 2017

Największe polskie wydarzenie branży e-commerce 2017 roku odwiedziliśmy jako prelegenci i mieliśmy przyjemność zaprezentować licznie zgromadzonej publiczności trzy kluczowe elementy wpływające na zyskowność sklepu internetowego, które często są pomijane przez osoby zarządzające sklepem.

Targi eHandlu, Kraków – kwiecień 2018

Podczas kwietniowej edycji Targów eHandlu zaprezentowaliśmy nasze firmowe stoisko, a także wygłosiliśmy prezentację o tym, jak budować efektywny lejek sprzedaży.

Konferencja In Digital Marketing (inDM), Warszawa – 3-4 październik 2018

Na konferencji inDM, którą odwiedziło ok. 500 osób, zaprezentowaliśmy nie tylko nasze stoisko, ale także 25-minutową prezentację wyjaśniającą, jak przeprowadzić profesjonalne badanie strony pod kątem optymalizacji konwersji.

Targi eHandlu, Warszawa – 7 listopad 2018

Podczas głównej, warszawskiej edycji Targów eHandlu 2018 zaprezentowaliśmy nasze firmowe stoisko, gdzie pomimo 4 osób z naszego zespołu przez większość czasu ustawiały się kolejki. Wygłosiliśmy także prezentację na głównej scenie. Tym razem omówiliśmy, jak każdy właściciel sklepu internetowego może samodzielnie przeprowadzić analizę pod kątem zwiększenia konwersji.

Co następne? Targi eHandlu, Kraków – 17 kwiecień 2019

Opis i zdjęcia już wkrótce 🙂

 



Zobacz także:
- Nasi Klienci
- Nasze kompetencje
- Zespół