Naszym nadrzędnym celem jest pomoc firmom w zwiększaniu ich zysków oraz wyprzedzaniu konkurencji za pomocą nowoczesnych technologii.

Nie jesteśmy jednak kolejną agencją marketingową skupiającą się na reklamach Google Ads i pozycjonowaniu.

Nasza specjalizacja obejmuje cztery obszary:

  1. Projektowanie i wdrażanie strategii marketing automation – czytaj więcej »
  2. Zwiększanie konwersji sklepów internetowych – czytaj więcej »
  3. Uczenie powyższych w formie kursów online – zobacz »
  4. Budowanie zoptymalizowanych i zyskownych sklepów internetowych – czytaj więcej »

Stawiamy na eksperckość i doskonalenie naszych unikalnych umiejętności, aby zagwarantować naszym Klientom najlepsze rezultaty.

Przeczytaj nasz artykuł w Harvard Business Review Polska – link do artykułu »

harvard business review polska

Pracujemy z Klientami na całym świecie, głównie w Stanach Zjednoczonych oraz Polsce. Posiadamy biuro w centrum Krakowa, jak również konsultantów na stałe mieszkających w Stanach Zjednoczonych i Australii.

Witaj, nazywam się Paweł Regiecpaweł regiec estrategie.pl

Jestem założycielem firmy eStrategie.pl.

Każdego ranka wstaję z łóżka i daję z siebie absolutnie to, co najlepsze, ponieważ ogromną satysfakcję sprawia mi obserwowanie, jak inne firmy rosną dzięki naszej pomocy.

Na co dzień skupiam się na pracy z Klientami, rozwoju własnej firmy oraz dzieleniu się wiedzą na stronach naszego firmowego bloga. Znajdziesz tam wiedzę o sprawdzonych metodach podnoszenia sprzedaży i zyskowności.

Jakość świadczonych usług jest dla nas najwyższym priorytetem. Nie  jesteśmy więc w stanie pracować z każdą firmą, która się do nas zgłasza. Jednak dzięki takiemu podejściu nasz Klient otrzymuje od nas pełną uwagę oraz międzynarodowe doświadczenie, jakie zdobyliśmy w ciągu ostatnich 12 lat. I z tego jestem dumny. Osobiście preferuję świadczyć moje usługi mniejszej liczbie Klientów, ale każdego traktować z szacunkiem i poświęcać mu maximum czasu.

Moja historia i dotychczasowe doświadczenia
Przed założeniem własnej firmy, przez ponad 7 lat pracowałem w największej polskiej firmie informatycznej – Comarch SA, przez większość tego czasu pełniąc funkcję dyrektora sprzedaży usług świadczonych przez internet (oprogramowanie w chmurze, w tym sklepy internetowe). Miałem to szczęście, że w dużej mierze ode mnie zależało, jak i co zrobi mój zespół, aby osiągnąć zakładane cele. Przez lata czytałem, szkoliłem się, a następnie testowałem na żywo dziesiątki pomysłów na zwiększenie sprzedaży, inspirację czerpiąc głównie zza oceanu. Jedne z nich działały lepiej, inne gorzej, ale każdy z nich mnie rozwijał.

W mojej własnej firmie stosuję to samo podejście – nieustannie inwestuję w nową wiedzę i najlepsze zagraniczne szkolenia, aby zagwarantować moim Klientom maksymalny zwrot z inwestycji we współpracę ze mną. O naszych umiejętnościach przeczytasz w tej sekcji.

Bądźmy w kontakcie – relacje w biznesie są najważniejsze:

Nasza obecność na branżowych targach i konferencjach

Jesteśmy blisko rynku i staramy się wykorzystać dobre okazje na spotkanie z właścicielami firm i sklepów internetowych, aby wymienić się spostrzeżeniami i doświadczeniami.

Targi eHandlu, Warszawa – listopad 2017

Największe polskie wydarzenie branży e-commerce 2017 roku odwiedziliśmy jako prelegenci i mieliśmy przyjemność zaprezentować licznie zgromadzonej publiczności trzy kluczowe elementy wpływające na zyskowność sklepu internetowego, które często są pomijane przez osoby zarządzające sklepem.

Targi eHandlu, Kraków – kwiecień 2018

Podczas kwietniowej edycji Targów eHandlu zaprezentowaliśmy nasze firmowe stoisko, a także wygłosiliśmy prezentację o tym, jak budować efektywny lejek sprzedaży.

Konferencja In Digital Marketing (inDM), Warszawa – 3-4 październik 2018

Na konferencji inDM, którą odwiedziło ok. 500 osób, zaprezentowaliśmy nie tylko nasze stoisko, ale także 25-minutową prezentację wyjaśniającą, jak przeprowadzić profesjonalne badanie strony pod kątem optymalizacji konwersji.

Targi eHandlu, Warszawa – 7 listopad 2018

Podczas głównej, warszawskiej edycji Targów eHandlu 2018 zaprezentowaliśmy nasze firmowe stoisko, gdzie pomimo 4 osób z naszego zespołu przez większość czasu ustawiały się kolejki. Wygłosiliśmy także prezentację na głównej scenie. Tym razem omówiliśmy, jak każdy właściciel sklepu internetowego może samodzielnie przeprowadzić analizę pod kątem zwiększenia konwersji.

Targi eHandlu, Kraków – 17 kwiecień 2019

Podczas kwietniowej edycji Targów eHandlu 2019 w Krakowie kolejny już raz zaprezentowaliśmy nasze firmowe stoisko. Tym razem zabraliśmy 6 osób z naszego zespołu. Wygłosiliśmy także prezentację na głównej scenie dla ponad 200 osób. Podczas prelekcji omówiliśmy wyniki, jakie pomogliśmy osiągnąć jednemu z naszych Klientów. Case study możesz zobaczyć także tutaj.

Targi eHandlu, Warszawa – 22 październik 2019

Już na stałe wpisaliśmy się w krajobraz Targów eHandlu. Na największym e-commerce’owym wydarzeniu roku 2019 w Polsce po raz kolejny wystawiliśmy nasze stoisko, a także wygłosiliśmy prezentację „5 krytycznych dla sprzedaży rzeczy, których nie odważy Ci się powiedzieć żadna agencja marketingowa.” Frekwencja jak zawsze dopisała, przez co wiele osób nie zostało już wpuszczonych na salę podczas prelekcji – następnym razem warto być wcześniej 😉

Wystąpienie dla członków Polskiego Stowarzyszenia Centrów Ogrodniczych, Aleksandrów Łódzki, 2019

W listopadzie 2019, na zaproszenie Prezesa PSCO, mieliśmy przyjemność wygłosić prelekcję o e-commerce dla właścicieli największych centrów ogrodniczych w Polsce. Wystąpienie spotkało się z dużym uznaniem, a przygotowane materiały edukacyjne rozeszły się w ciągu 30 sekund od zakończenia prezentacji.

Targi eHandlu, Kraków – 22 kwietnia 2020

Cóż, ze względu na COVID19 te targi fizycznie się nie odbyły, ale w zamian za to przygotowaliśmy bezpłatny, ponad 2-godzinny webinar dla właścicieli sklepów, który w sumie o obejrzało online kilka tysięcy osób.

I Love Marketing, Warszawa – 21 października 2020

Zostaliśmy zaproszeni do wygłoszenia prezentacji podczas IX edycji najpopularniejszej w Polsce konferencji dla marketerów. Całe wydarzenie odbyło się w formule online i dotarło do ponad 2000 uczestników.

Co następne?

Pandemia COVID zmieniła naszą strategię, która zakłada teraz więcej materiałów wideo oraz webinarów, podczas których dzielimy się naszą wiedzą online.

kontakt z nami


Zobacz także:
Nasi Klienci i ich opinie
Nasze kompetencje
Zespół