Wychodzimy z prostego założenia: jako osoba planująca sprzedaż w Internecie, to czego potrzebujesz, to nie tylko sklep internetowy.

Czas przestać patrzeć na swój sklep, jak na piękną wizytówkę Twojej firmy. Czas zacząć patrzeć na niego, jak na maszynkę, której podstawowym celem jest generowanie sprzedaży.

Czego naprawdę potrzebujesz?

Chcesz mieć sklep, który będzie zarabiał i to zarabiał dużo. Chcesz mieć sklep, dzięki któremu wyprzedzisz swojego głównego konkurenta.

Chcesz mieć sklep, który sprawi, że poczujesz dumę i będziesz uśmiechał się sam do siebie z satysfakcją.tworzenie skutecznych sklepów internetowych

Sklep, który skutecznie przekonuje klientów do zakupu, a w momencie zakupu od razu zaczyna budować zaufanie, lojalność i chęć powrotu.

Taki sklep to złożony mechanizm, a wręcz ekosystem, składający się ze współpracujących ze sobą elementów: Twoich produktów, technologii, obsługi klienta, marketingu i psychologii. Połącz je w odpowiednich proporcjach, a osiągniesz to, o czym nawet nie marzyłeś.

Właśnie takie sklepy budujemy.

Kiedy mówimy „NIE”

Jeśli wszystko, czego potrzebujesz to strona z możliwością zakupu i nie zależy Ci na zaawansowanych technikach maksymalizacji sprzedaży, polecamy inne firmy z gotowymi rozwiązaniami w przystępnej cenie.

Pracując, bierzemy odpowiedzialność za wyniki, które osiągniesz i niejako „podpisujemy się” marką eStrategie.pl pod projektem. Z tych właśnie powodów zazwyczaj nie realizujemy projektów typu „aby tylko sklep działał”.

Kiedy mówimy „TAK”

Jeśli jednak zamierzasz wstrząsnąć Twoją branżą i zostawić w tyle Twoich głównych konkurentów – zapraszamy do współpracy. Wspólnie zrobimy coś wielkiego.

100 000 zł przychodu miesięcznie to cel minimum, jaki stawiamy przed naszymi sklepami na pierwsze 1-2 lata działania. Kolejne poziomy celów sprzedażowych są na bieżąco ustanawiane i zawsze zależą od branży oraz wielkości rynku.

Nasz największy Klient z branży finansowej, którego wspieramy, osiąga obecnie roczną sprzedaż w wysokości 20 mln dolarów. Na początku naszej współpracy było to 8 mln dolarów, więc w ciągu 15 miesięcy wspólnymi siłami zwiększyliśmy i tak niemałą sprzedaż o 150%. Pracujemy jednak z różnymi firmami, często wspierając je od pierwszego kroku w e-commerce (zaplanowanie strategii -> budowa sklepu -> skalowanie sprzedaży).

Korzyści dla Ciebie, wynikające z zaawansowanych funkcjonalności

Same funkcjonalności są tak naprawdę drugorzędne. Liczą się efekty i korzyści, jakie możesz dzięki nim osiągnąć.

Poniżej opisujemy wybrane możliwości, jakie daje Ci nowoczesny sklep internetowy. Pamiętaj, że silnik sklepu musi nadążać za Twoim rozwojem – funkcjonalnie, logistycznie oraz wizualnie.

  • Nowoczesna i atrakcyjna szata graficzna, dzięki której odwiedzający od pierwszych sekund poczują, że są we właściwym, wyjątkowym miejscu. Przy tym bardzo ważne jest, aby zachować maksymalną użyteczność i ułatwiać klientom poruszanie się po sklepie (w szczególności dokonywanie zakupu).
  • Metody płatności – sklep gotowy jest na operatora płatności, którego wybierzesz, niezależnie od tego czy jest to PayU, Dotpay, Tpay, Przelewy24, bitcoiny, Blik, karty płatnicze czy Paypal.
  • Kurierzy i metody dostawy – możliwość skonfigurowania dowolnego kuriera (w tym Inpost, DPD, UPS, DHL), wraz z automatyzacją logistyki (generowanie i drukowanie listów przewozowych + zamawianie kuriera).
  • Responsywność, czyli perfekcyjne dostosowanie sklepu do telefonów i tabletów. Czy wiedziałeś, że w większości branż od 35% do 90% odwiedzających przegląda sklepy za pomocą ich telefonów?
  • Przyjazność dla Google. SEO, czyli pozycjonowanie to jedna z najbardziej potężnych i często wykorzystywanych metod promocji sklepów internetowych. Od strony technologicznej sklep jest do tego perfekcyjnie przygotowany, włączając w to takie detale, jak tzw. rich snippets.
  • Szczegółowe raporty – dane to fundament dobrych decyzji biznesowych. Sklep dostarczy Ci cennych informacji odnośnie wartości sprzedaży, marży netto, najbardziej popularnych produktów, najlepszych klientów, ale także towarów najczęściej wyszukiwanych w Twoim sklepie. Dzięki raportom te wartościowe dane będą dostępne dla Ciebie od ręki.
  • Kupony rabatowe – jedno z najbardziej efektywnych narzędzi przyciągania nowych klientów do sklepu. Możesz z łatwością tworzyć promocje oraz kupony rabatowe, które pomogą Ci zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym.
  • Komentarze produktowe – podstawa w e-commerce. Ich siła opiera się o tzw. dowód społeczny, czyli fakt, że człowiek sugeruje się w swoich decyzjach zakupowych opiniami osób do niego podobnych.
  • E-mail marketing – każdy nowy klient, osoba zapisana do newslettera lub pobierająca materiały (np. poradnik) z Twojej strony, powinna trafić do Twojego lejka sprzedaży i na listę e-mail marketingową. Automatycznie. Bez ręcznego kopiowania.
  • Live chat z klientami – niemal każda forma komunikacji z klientem jest warta przetestowania, ponieważ powinniśmy maksymalnie dostosować się do preferencji Twoich klientów. Chat umożliwi im szybki kontakt z obsługą i uzyskanie odpowiedzi na pytanie, dzięki czemu zwiększasz szanse, że kupią właśnie u Ciebie.
  • Odzyskiwanie porzuconych koszyków – porzucone koszyki to zmora sklepów internetowych. Istnieją jednak metody, które skutecznie zachęcają klientów do powrotu i dokończenia zakupów. Nie są skomplikowane, a często bardzo skuteczne.
  • Możliwość wdrożenia światowej klasy strategii automatyzacji marketingu, czyli szeregu działań, które 24/7 dbają o pozyskiwanie adresów e-mail, zwiększanie współczynnika konwersji, lojalność kupujących, czy średnią wartość zamówienia.
  • Program lojalnościowy – masz możliwość aktywowania programu lojalnościowego, który nagradza Twoich klientów za każde zrobione zakupy. Im więcej kupują, tym więcej otrzymają (gratisów, rabatów). Pozytywnie uzależnij klienta od zakupów w Twoim sklepie.
  • Program poleceń – łatwa możliwość nagradzania osób, które polecają Twój sklep znajomym. Cały proces jest w pełni zautomatyzowany, abyś nie musiał myśleć o tym na co dzień.
  • Międzynarodowość – sprzedaż w wielu walutach i językach, dzięki czemu możesz w dowolnym momencie otworzyć się na eksport swoich produktów i sprzedaż na bardziej lukratywnych rynkach.
  • Faktury – możliwość automatycznego generowania faktur sprzedażowych i bezobsługowego udostępniania ich kupującym.
  • Stany magazynowe – zarządzanie stanami magazynowymi, automatyczna aktualizacja liczby dostępnych produktów, opcjonalne zablokowanie sprzedaży w przypadku braku na magazynie.
  • Sprzedaż łączona (cross-selling/up-selling) oraz zwiększanie wartości koszyka to jedne z najbardziej skutecznych metod podnoszenia rentowności sprzedaży w sklepie internetowym. Dzięki temu maksymalizujesz szanse, że klient kupi u Ciebie 2, 3 lub 4 produkty, nawet jeśli na początku planował kupić tylko jeden. Na pewno potrafisz sobie wyobrazić, jak wpłynie to na Twoją rentowność.
  • Budowanie w klientach zaufania do sklepu – jest na to kilka sposobów, które wdrożymy, jeśli będziemy razem pracować. Bardzo często zapomina się o tym elemencie, a jest to jeden z kluczowych czynników decydujących o tym, czy dana osoba kupi w Twoim sklepie czy zdecyduje się na ofertę konkurencji.
  • Zaprojektowanie pełnego i zautomatyzowanego lejka sprzedaży. Zaledwie 3% odwiedzających sklep internetowy jest gotowa na zakup w danej chwili. Dobrze zorganizowany lejek sprzedaży pozwala z czasem zmienić dużą część pozostałych 97% osób w płacących klientów. Posiadanie kompletnego lejka sprzedaży to coś, co charakteryzuje największych światowych graczy.
  • Całościowa obsługa sklepu od strony administracyjnej jest prosta i intuicyjna. Dostępny jest przejrzysty panel, w którym z łatwością można: dodawać i modyfikować produkty, przeglądać i realizować zamówienia, wysyłać wiadomości do klientów, planować i ustawiać promocje, dodawać treści do podstron (np. o nas, regulamin), prowadzić bloga oraz wiele innych.

Dlaczego możesz nam zaufać?

Nie jesteśmy zespołem programistów wykonujących powierzone im zadania. Zamiast tego, wykonujemy zadania, o których wiemy, że przyniosą Ci pożądane efekty sprzedażowe.

Skąd to wiemy?

Wiemy, ponieważ od 12 lat uczymy się tego od najlepszych, a następnie weryfikujemy wiedzę w praktyce – zarówno na naszych własnych biznesach, jak i razem z klientami.

Naszą specjalizacją jest zwiększanie sprzedaży poprzez maksymalizację współczynnika konwersji. Nie robimy zatem nic, co tego współczynnika nie zwiększa.

Mieliśmy przyjemność pracować z ponad 200 firmami z USA i Europy (od małych firm aż po banki), którym na co dzień pomagamy zwiększać sprzedaż. Doświadczenia i najlepsze praktyki zebrane na bardzo konkurencyjnych zachodnich rynkach przekuwamy następnie na zyski klientów w Polsce.

Więcej o naszej historii i kompetencjach przeczytasz na tej stronie.

Oto kilka przykładów sklepów, które tworzyliśmy od zera lub uczestniczyliśmy w ich gruntownej przebudowie:

Wiele osób patrzy tylko na wygląd sklepu i to, czy sklep jest „atrakcyjny wizualnie”. Taka ocena jest jednak zawsze subiektywna i pozbawiona chłodnej kalkulacji.

To nie konkurs piękności. Nikt nie przyznaje tutaj punktów za styl. To walka z całą Twoją konkurencją o uwagę i zaufanie klienta.

Liczy się sprzedaż, nie “ładna” grafika.

Liczą się realni klienci, nie kliknięcia w reklamy czy liczba polubień na Facebooku.

Masz już sklep internetowy?

Jeśli już masz działający sklep internetowy, możemy wspólnie przeanalizować, czy spełnia on wymagania i czy pozwoli osiągnąć zakładane cele. Najczęściej tak jest, a wymagane są jedynie zmiany funkcjonalne oraz wizualne.

W razie potrzeby przeprowadzamy także kompleksowy proces migracji z innych rozwiązań, np. jeśli posiadasz w tej chwili sklep, z którego nie jesteś zadowolony, ale chcesz zachować ciągłość sprzedaży.

W naszej codziennej pracy mamy okazję wspierać sklepy działające na różnych platformach e-commerce, m.in. Prestashop, Magento, Woocommerce, Shopify, Shoper, Shoplo, Comarch e-Sklep, IdoSell (IAI).

Od strony programistycznej specjalizujemy się w sklepach internetowych opartych o otwarte platformy, które można edytować i rozwijać zgodnie z potrzebami, w szczególności: Prestashop oraz Woocommerce.

Proces w prostych krokach

Uzyskanie dominującej pozycji na rynku e-commerce wymaga odpowiedniego podejścia. Można po prostu otworzyć sklep i „zobaczyć, co się stanie”. Najczęściej jednak silna konkurencja nie pozwala na to, aby w ten sposób przebić się i osiągnąć odpowiednio dużą skalę.

Proces, jaki proponujemy, w dużym uproszczeniu wygląda następująco:

  1. Zaplanowanie strategii – wliczając w to ustalenie celów sprzedażowych na 12 i 24 miesiące, dokładną analizę konkurencji, poznanie grupy docelowej, podsumowanie wszystkich kanałów sprzedaży, jakie będą wykorzystywane (włączając w to Allegro i sklepy stacjonarne).
  2. Zbudowanie lub dostosowanie sklepu – ten etap opiera się głównie na technologii i dotyczy wielu aspektów, począwszy od domeny, przez serwer i instalację sklepu, aż po dostosowanie szaty graficznej oraz wszystkich niezbędnych funkcjonalności. Na końcu sklep jest uzupełniany produktami i poddawany szerokim testom, które pozwalają dopracować go w najdrobniejszych detalach.
  3. Skalowanie sprzedaży – gotowy sklep należy pokazać potencjalnym kupującym. W ten sposób generujemy sprzedaż oraz zbieramy cenne informacje, które przekuwamy na wyższą konwersję w punkcie 4…
  4. Ciągła analiza, ocena i optymalizacja – nieustanny rozwój i wprowadzanie udoskonaleń są nieodzownymi elementami każdej skutecznej strategii, ponieważ wszystko dookoła podlega zmianom, łącznie z preferencjami Twoich klientów. Na bieżąco monitorujemy zachowanie klientów w sklepie, powody dokonania zakupów oraz braku zakupów. Na bazie wielu danych możemy stawiać i testować rozmaite hipotezy. Te zwycięskie powodują zwiększanie sprzedaży i tylko takie wdrażamy.

Jakikolwiek jest Twój cel, cała podróż zaczyna się od pierwszego kroku. Zrób go już dziś i skontaktuj się z nami, aby spokojnie omówić Twój projekt.

Niezależnie od Twojej ostatecznej decyzji – obiecujemy, że rozmowa będzie dla Ciebie wartościowa.

przycisk cta