Wychodzimy z prostego założenia: jako osoba planująca sprzedaż w Internecie, to czego potrzebujesz, to nie tylko sklep internetowy.

Czego naprawdę potrzebujesz?

Chcesz mieć sklep, który będzie zarabiał i to zarabiał dużo. Chcesz mieć sklep, dzięki któremu wyprzedzisz swojego głównego konkurenta.

Chcesz mieć sklep, który sprawi, że poczujesz dumę i będziesz uśmiechał się sam do siebie z satysfakcją.tworzenie skutecznych sklepów internetowych

Sklep, który skutecznie przekonuje Klientów do zakupu, a w momencie zakupu od razu zaczyna budować zaufanie, lojalność i chęć powrotu.

Taki sklep to złożony mechanizm, a wręcz ekosystem, składający się ze współpracujących ze sobą elementów: Twoich produktów, technologii, obsługi Klienta, marketingu i psychologii. Połącz je w odpowiednich proporcjach, a osiągniesz to, o czym nawet nie marzyłeś.

Właśnie takie sklepy budujemy.

Kiedy mówimy „NIE”

Jeśli wszystko, czego potrzebujesz to strona z możliwością zakupu i nie zależy Ci na zaawansowanych technikach maksymalizacji sprzedaży, polecamy inne firmy z gotowymi rozwiązaniami w przystępnej cenie.

Pracując, bierzemy odpowiedzialność za wyniki, które osiągniesz i niejako „podpisujemy się” marką eStrategie pod projektem. Z tych właśnie powodów nie realizujemy projektów typu „aby tylko sklep działał”.

Kiedy mówimy „TAK”

Jeśli jednak zamierzasz wstrząsnąć Twoją branżą i zostawić w tyle Twoich głównych konkurentów – zapraszamy do współpracy. Wspólnie zrobimy coś wielkiego.

100 000 zł przychodu miesięcznie to cel minimum, jaki stawiamy przed naszymi sklepami na pierwsze 1-2 lata działania. Kolejne poziomy celów sprzedażowych są na bieżąco ustanawiane i zawsze zależą od branży oraz wielkości rynku.

Nasz największy Klient z branży finansowej, którego wspieramy, osiąga obecnie roczną sprzedaż w wysokości 20 mln dolarów. Na początku naszej współpracy było to 8 mln dolarów, więc w ciągu 15 miesięcy wspólnymi siłami zwiększyliśmy i tak niemałą sprzedaż o 150%. Pracujemy jednak z różnymi firmami, często wspierając je od pierwszego kroku w e-commerce (zaplanowanie strategii -> budowa sklepu -> skalowanie sprzedaży).

Korzyści dla Ciebie, wynikające z zaawansowanych funkcjonalności

Same funkcjonalności są tak naprawdę drugorzędne. Liczą się efekty i korzyści, jakie możesz dzięki nim osiągnąć.

Poniżej opisujemy wybrane możliwości, jakie daje Ci nowoczesny sklep internetowy. Pamiętaj, że silnik sklepu musi nadążać za Twoim rozwojem – funkcjonalnie, logistycznie oraz wizualnie.

  • Nowoczesna i atrakcyjna szata graficzna, dzięki której odwiedzający od pierwszych sekund poczują, że są we właściwym, wyjątkowym miejscu. Przy tym bardzo ważne jest, aby zachować maksymalną użyteczność i ułatwiać Klientom poruszanie się po sklepie (w szczególności dokonywanie zakupu).
  • Metody płatności – sklep gotowy jest na operatora płatności, którego wybierzesz, niezależnie od tego czy jest to PayU, Dotpay, Tpay, Przelewy24, bitcoiny czy Paypal.
  • Kurierzy i metody dostawy – możliwość skonfigurowania dowolnego kuriera (w tym Inpost, DPD, UPS, DHL), wraz z automatyzacją logistyki (generowanie i drukowanie listów przewozowych + zamawianie kuriera).
  • Responsywność, czyli perfekcyjne dostosowanie sklepu do telefonów i tabletów. Czy wiedziałeś, że w większości branż od 25% do 60% odwiedzających przegląda sklepy za pomocą ich telefonów? Również Ty będziesz mógł zarządzać panelem administracyjnym sklepu przez swój telefon.
  • Przyjazność dla Google. SEO, czyli pozycjonowanie to jedna z najbardziej potężnych i często wykorzystywanych metod promocji sklepów internetowych. Od strony technologicznej sklep jest do tego perfekcyjnie przygotowany, włączając w to takie detale, jak tzw. rich snippets.
  • Szczegółowe raporty – dane to fundament dobrych decyzji biznesowych. Sklep dostarczy Ci cennych informacji odnośnie wartości sprzedaży, marży netto, najbardziej popularnych produktów, najlepszych Klientów, ale także towarów najczęściej wyszukiwanych w Twoim sklepie. Dzięki raportom te wartościowe dane będą dostępne dla Ciebie od ręki.
  • Kupony rabatowe – jedno z najbardziej efektywnych narzędzi przyciągania nowych Klientów do sklepu. Możesz z łatwością tworzyć promocje oraz kupony rabatowe, które pomogą Ci zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym.
  • Komentarze produktowe – podstawa w e-commerce. Ich siła opiera się o tzw. dowód społeczny, czyli fakt, że człowiek sugeruje się w swoich decyzjach zakupowych opiniami osób do niego podobnych.
  • E-mail marketing – każdy nowy Klient, osoba zapisana do newslettera lub pobierająca materiały (np. poradnik) z Twojej strony, powinna trafić do Twojego lejka sprzedaży i na listę e-mail marketingową. Automatycznie. Bez ręcznego kopiowania.
  • Live chat z Klientami – każda nowa forma komunikacji z Klientem jest warta przetestowania, ponieważ powinniśmy maksymalnie dostosować się do preferencji Twoich Klientów. Chat umożliwi im szybki kontakt z obsługą i uzyskanie odpowiedzi na pytanie, dzięki czemu zwiększasz szanse, że kupią właśnie u Ciebie.
  • Odzyskiwanie porzuconych koszyków – porzucone koszyki to zmora sklepów internetowych. Istnieją jednak metody, które skutecznie zachęcają Klientów do powrotu i dokończenia zakupów. Nie są skomplikowane, a często bardzo skuteczne.
  • Program lojalnościowy – masz możliwość aktywowania programu lojalnościowego, który nagradza Twoich Klientów za każde zrobione zakupy. Im więcej kupują, tym więcej otrzymają (gratisów, rabatów). Pozytywnie uzależnij Klienta od zakupów w Twoim sklepie.
  • Program poleceń – łatwa możliwość nagradzania osób, które polecają Twój sklep znajomym. Cały proces jest w pełni zautomatyzowany, abyś nie musiał myśleć o tym na co dzień.
  • Międzynarodowość – sprzedaż w wielu walutach i językach, dzięki czemu możesz w dowolnym momencie otworzyć się na eksport swoich produktów i sprzedaż na bardziej lukratywnych rynkach.
  • Faktury – możliwość automatycznego generowania faktur sprzedażowych i bezobsługowego udostępniania ich kupującym.
  • Stany magazynowe – zarządzanie stanami magazynowymi, automatyczna aktualizacja liczby dostępnych produktów, opcjonalne zablokowanie sprzedaży w przypadku braku na magazynie.
  • Sprzedaż łączona (cross-selling/up-selling) oraz zwiększanie wartości koszyka to jedne z najbardziej skutecznych metod podnoszenia współczynnika konwersji w sklepie internetowym. Dzięki temu maksymalizujesz szanse, że Klient kupi u Ciebie 2, 3 lub 4 produkty, nawet jeśli na początku planował kupić tylko jeden. Na pewno potrafisz sobie wyobrazić, jak wpłynie to na Twoją marżowość.
  • Budowanie w Klientach zaufania do sklepu – jest na to kilka sposobów, które wdrożymy, jeśli będziemy razem pracować. Bardzo często zapomina się o tym elemencie, a jest to jeden z kluczowych czynników decydujących o tym, czy dana osoba kupi w Twoim sklepie czy zdecyduje się na ofertę konkurencji.
  • Zaprojektowanie pełnego i zautomatyzowanego lejka sprzedaży. Zaledwie 3% odwiedzających sklep internetowy jest gotowa na zakup w danej chwili. Dobrze zorganizowany lejek sprzedaży pozwala z czasem zmienić dużą część pozostałych 97% osób w płacących Klientów. Posiadanie kompletnego lejka sprzedaży to coś, co charakteryzuje największych światowych graczy.
  • Całościowa obsługa sklepu od strony administracyjnej jest prosta i intuicyjna. Dostępny jest przejrzysty panel, w którym z łatwością można: dodawać i modyfikować produkty, przeglądać i realizować zamówienia, wysyłać wiadomości do Klientów, planować i ustawiać promocje, dodawać treści do podstron (np. o nas, regulamin), prowadzić bloga oraz wiele innych.

Dlaczego możesz nam zaufać?

Nie jesteśmy zespołem programistów wykonujących powierzone im zadania. Zamiast tego, wykonujemy zadania, o których wiemy, że przyniosą Ci pożądane efekty sprzedażowe.

Skąd to wiemy?

Wiemy, ponieważ od 10 lat uczymy się tego od najlepszych, a następnie weryfikujemy wiedzę w praktyce – zarówno na naszych własnych biznesach, jak i razem z Klientami.

Naszą specjalizacją jest zwiększanie sprzedaży poprzez maksymalizację współczynnika konwersji. Nie robimy zatem nic, co tego współczynnika nie zwiększa.

Mamy przyjemność pracować z ponad 60 firmami z USA (od małych firm aż po banki), którym na co dzień pomagamy zwiększać sprzedaż. Doświadczenia i najlepsze praktyki zebrane na bardzo konkurencyjnych zachodnich rynkach przekuwamy następnie na zyski Klientów w Polsce.

Więcej o naszej historii i kompetencjach przeczytasz na tej stronie.

Masz już sklep internetowy?

Jeśli już masz działający sklep internetowy, możemy wspólnie przeanalizować, czy spełnia on wymagania i czy pozwoli osiągnąć zakładane cele. Najczęściej tak jest, a wymagane są jedynie zmiany funkcjonalne oraz wizualne.

W razie potrzeby przeprowadzamy także kompleksowy proces migracji z innych rozwiązań, np. jeśli posiadasz w tej chwili sklep, z którego nie jesteś zadowolony, ale chcesz zachować ciągłość sprzedaży.

Specjalizujemy się w sklepach internetowych opartych o systemy: Prestashop, Comarch e-Sklep oraz Shoper. Mieliśmy jednak także okazję pracować z innymi rozwiązaniami, w tym Woocommerce oraz Shopify.

Proces w prostych krokach

Uzyskanie dominującej pozycji na rynku e-commerce wymaga odpowiedniego podejścia. Można po prostu otworzyć sklep i „zobaczyć, co się stanie”. Najczęściej jednak silna konkurencja nie pozwala na to, aby w ten sposób przebić się i osiągnąć odpowiednio dużą skalę.

Proces, jaki proponujemy, w dużym uproszczeniu wygląda następująco:

  1. Zaplanowanie strategii – wliczając w to ustalenie celów sprzedażowych na 12 i 24 miesiące, dokładną analizę konkurencji, poznanie grupy docelowej, podsumowanie wszystkich kanałów sprzedaży, jakie będą wykorzystywane (włączając w to Allegro i sklepy stacjonarne).
  2. Zbudowanie lub dostosowanie sklepu – ten etap opiera się głównie na technologii i dotyczy wielu aspektów, począwszy od domeny, przez serwer i instalację sklepu, aż po dostosowanie szaty graficznej oraz wszystkich niezbędnych funkcjonalności. Na końcu sklep jest uzupełniany produktami i poddawany szerokim testom, które pozwalają dopracować go w najdrobniejszych detalach.
  3. Skalowanie sprzedaży – gotowy sklep należy pokazać potencjalnym kupującym. W ten sposób generujemy sprzedaż oraz zbieramy cenne informacje, które przekuwamy na wyższą konwersję w punkcie 4…
  4. Ciągła analiza, ocena i optymalizacja – nieustanny rozwój i wprowadzanie udoskonaleń są nieodzownymi elementami każdej skutecznej strategii, ponieważ wszystko dookoła podlega zmianom, łącznie z preferencjami Twoich Klientów. Na bieżąco monitorujemy zachowanie Klientów w sklepie, powody dokonania zakupów oraz braku zakupów. Na bazie wielu danych możemy stawiać i testować rozmaite hipotezy. Te zwycięskie powodują zwiększanie sprzedaży i tylko takie wdrażamy.

Jakikolwiek jest Twój cel, cała podróż zaczyna się od pierwszego kroku. Zrób go już dziś i skontaktuj się z nami, aby spokojnie omówić Twój projekt.

Niezależnie od Twojej ostatecznej decyzji – obiecujemy, że rozmowa będzie dla Ciebie wartościowa.

Skontaktuj się z nami »Porozmawiajmy o Twoim biznesie