3 “CICHE” BŁĘDY POPEŁNIANE PRZEZ 95% POCZĄTKUJĄCYCH W E-COMMERCE, KTÓRE SĄ POWODEM ZBYT MAŁEJ LICZBY KLIENTÓW
Dowiedz się, jak ich unikać, aby trwale zwiększyć sprzedaż i zbudować dobrze prosperujący sklep internetowy — nawet jeśli nie masz wiedzy i doświadczenia w marketingu.
Zapisz się na bezpłatny webinar i poznaj:
- wnioski z pracy z ponad 300 sklepami internetowymi;
- 2 mało popularne działania, dzięki którym już NIGDY nie będziesz obawiał się utraty płynności finansowej i walki cenowej z konkurencją;
- 4 kluczowe filary, na których opierają się najbardziej zyskowne i skalowalne sklepy internetowe;
- sekret sukcesu naszego klienta, który w rok przeszedł drogę z 5 tys. do ponad 313 tys. miesięcznej sprzedaży.
![Paweł Regiec - temat webinaru](img/pierwszy-slajd-v2-comp.png)
Pomogliśmy
m.in.:
![Morele](img/img-logo-morele.png)
![Intersport](img/intersport-logo-1.png)
![Badura](img/badura-logo.png)
![Naoko](img/naoko-logo.png)
![Inna Bajka](img/bajka-logo.jpg)
CZEGO NAUCZYSZ SIĘ PODCZAS TEGO SZKOLENIA
- Jaki nowy model sprzedaży w sklepie internetowym zastosować, aby co najmniej zdublować zyskowność Twoich działań marketingowych.
- Jakie 3 „ciche” błędy popełniają niemal wszyscy początkujący w e-commerce i jak Ty możesz ich uniknąć.
- Jakie są 4 filary każdego zyskownego sklepu internetowego i jak możesz zastosować je we własnym sklepie.
- Nakreślimy także rekomendowany plan działań na najbliższe 90 dni, które napędzą Twój biznes i pomogą Ci zbudować dobrze prosperującą firmę.
- Jak nie stracić pieniędzy na uruchomieniu sklepu internetowego.
Pisali o nas:
![Forbes](img/forbes-logo.png)
![Harvard Business Review Polska](img/logo_hbrp.png)
Nasi Partnerzy:
![Neilpatel](img/neil-logo-1.png)
![Hotjar](img/hotjar-logo.png)
NIE WIERZ NAM NA SŁOWO, SPRAWDŹ DOWODY WYPRACOWANE PRZEZ NASZYCH KLIENTÓW
![Wykres przedstawiający wzrost przychodów i współczynnika konwersji e-commerce](/wp-content/uploads/2023/02/cr-przychody-mes-2022.png)
![Wykres przedstawiający wzrost przychodów](/wp-content/uploads/2023/02/przychody-r-1536x280.png)
![Wykres przedstawiający wzrost przychodów](/wp-content/uploads/2023/02/przychody-w-1536x278.png)
![Wykres przedstawiający wzrost współczynnika konwersji e-commerce](/wp-content/uploads/2023/02/cr-cos-2022-1536x284.png)
![Wykres przedstawiający wzrost współczynnika konwersji e-commerce](/wp-content/uploads/2023/02/cr-ch-2022-1536x286.png)
![Wykres przedstawiający wzrost średniej wartości zamówienia](/wp-content/uploads/2023/02/aov-mg-1536x279.png)
![Wykres przedstawiający wzrost współczynnika konwersji e-commerce](/wp-content/uploads/2023/02/cr-q-1536x284.png)
![Paweł Regiec targi e-handlu Kraków 2019](img/targi-ehandlu-krakow-2019-1.jpg)
PROWADZĄCY: PAWEŁ REGIEC
Nazywam się Paweł Regiec. Jestem założycielem firmy eStrategie.pl, w której codziennie pomagamy firmom z całego świata optymalizować konwersję i dzięki temu zwiększać sprzedaż online. Tematyka optymalizacji współczynnika konwersji oraz marketing automation w e-commerce to obszar, w którym rozwijam się od ponad 12 lat i właśnie ta pasja doprowadziła mnie do stworzenia firmy specjalizującej się w tej wąskiej działce.
CO MÓWIĄ O NAS OSOBY, KTÓRE Z NAMI PRACUJĄ
![Opinia - Gravityblankets](img/general-testimonial-aska-goliszkowna-comp.png)
![Opinia - Jacek Szyndler](img/general-testimonial-jacek-szyndler-comp.png)
![Opinia - Tomek Łach](img/general-testimonial-tomasz-baspol-comp.png)
![Opinia - Kamil Czajkowski](img/general-testimonial-kamil-czajkowski-comp.png)
![Opinia - mirella paldyna](img/general-testimonial-mirella-comp.png)
![Opinia - Kamil Gajecki](img/general-testimonial-kamil-gajecki-comp.png)
![Opinia - Norbert Adamski](img/general-testimonial-norbert-adamski-comp.png)
![Opinia - Sylwia Węglarz](img/general-testimonial-sylwia-weglarz-comp.png)
![Opinia - Zisou Wooden Accesories](img/general-testimonial-zisou-comp.png)
![Opinia - Agnieszka Feifer](img/general-testimonial-agnieszka-feifer-comp.png)