eStrategie.pl

Wyższa Konwersja. Wyższa Sprzedaż.

Jak zwiększyć sprzedaż i zbudować zyskowny sklep internetowy, nawet jeśli nie masz wiedzy marketingowej

4-tygodniowy wideo kurs online dla osób początkujących w e-commerce

kurs online e-commerce z gwarancją

gwiazdki opinieŚrednia ocen klientów: 5.0

  • 4-tygodniowy program szkoleniowy
  • proces sprawdzony w ponad 300 sklepach
  • arkusze i gotowe do użycia szablony
  • wsparcie konsultantów eStrategie.pl oraz społeczności
  • dożywotni dostęp
  • gwarancja satysfakcji lub zwrot pieniędzy

1 997 zł netto

lub rata od 86,65 zł miesięcznie
3 000 zł netto – regularna  cena

Kupując teraz otrzymujesz rabat w kwocie 1003 zł netto. Rabat naliczy się automatycznie. Kwota do zapłaty po rabacie to 2456,31 zł (1997 zł + 23% VAT). Możliwość zakupu na raty PayU.

Pomogliśmy m.in.:

morele
intersport logo

JEŚLI TWOJE WYZWANIA TO…

  • mała liczba klientów;
  • nieskuteczna reklama i niska konwersja;
  • frustrująca walka cenowa konkurencji i na Allegro;
  • brak wiedzy o marketingu i zwiększaniu sprzedaży.

…TEN KURS JEST STWORZONY, ABY ROZWIĄZAĆ TWOJE PROBLEMY.

Kurs ten krok po kroku wyjaśni Ci, co i w jakiej kolejności zrobić, aby zwiększyć sprzedaż w Twoim sklepie i zbudować dobrze prosperującą firmę poprzez:

  • eliminację i unikanie błędów popełnianych przez 95% początkujących;
  • poprawę współczynnika konwersji w Twoim sklepie;
  • oparcie swojej strategii na 4 niezawodnych filarach;
  • bieżące wsparcie i konsultacje ludzi, którzy już przeszli tę drogę.

Zobacz efekty sprzedażowe Rafała – jednego z uczestników kursu:

kurs estrategie.pl ecommerce opinia

PIERWSZY TAKI KURS ONLINE DLA POCZĄTKUJĄCYCH W E-COMMERCE

Kurs online dla e-commerce to sprawdzony i wytestowany w praktyce 4-tygodniowy program wdrożeniowy, w którym wspólnie z nami pracujesz nad trwałym opracowaniem strategii, zbudowaniem lub przebudowaniem sklepu, pozyskaniem ruchu i stałym zwiększaniem sprzedaży.

Wszystkie materiały są dostępne w naszej platformie szkoleniowej. Masz do niej dostęp z dowolnego urządzenia i miejsca, a także w dowolnym czasie. Dostęp do kursu jest nielimitowany czasowo.

strategia e-commerce
elementy skutecznego sklepu internetowego

Nie ma znaczenia, że nie jesteś biegły w sprawach technicznych – kurs został zaprojektowany tak, aby każda osoba obsługująca komputer mogła z niego w pełni skorzystać. Wszystko wyjaśnione jest z chirurgiczną precyzją, krok po kroku prowadząc Cię po procesie zmian.

Wszystko co musisz wiedzieć, aby zaprojektować sklep i trwale zwiększyć sprzedaż jest zawarte w tym jednym, kompletnym kursie.

Cały proces i metodyka, której nauczyliśmy się pracując z największymi autorytetami w USA, została przetestowana na ponad 300 polskich sklepach internetowych. Sprawdź opinie o nas, aby przekonać się, że możesz oczekiwać od nas wyłącznie światowego poziomu.

Kupując kurs zostajesz także otoczony wsparciem konsultantów eStrategie.pl (zamknięta grupa na Facebooku oraz cykliczne webinary na żywo). Nie jesteś sam, przejdziemy przez ten proces wspólnie.

estrategie.pl opinie
lejek sprzedaży w sklepie internetowym e-commerce

Projektując kurs, położyliśmy największy nacisk na to, aby:

  • eliminować ogólniki i „lanie wody”;
  • w treści pokazać nie tylko, że coś warto zrobić, ale też dokładnie wyjaśnić JAK to zrobić (pokazujemy szczegółowo narzędzia i sposób korzystania z nich z dokładnością do tego, gdzie należy kliknąć, aby osiągnąć zamierzony efekt);
  • przedstawić wyłącznie działania gwarantujące największe wzrosty sprzedaży w sklepach, w których je wdrażaliśmy;
  • zapewnić każdemu kupującemu dostęp do naszych konsultantów i ich wsparcia również po zakupie.

Jesteśmy przekonani o jakości naszego kursu i wartości, jaką otrzymasz do tego stopnia, że dajemy gwarancję 100% zadowolenia lub zwrot pełnej kwoty, którą zapłacisz.

Warunki są proste: kupujesz kurs i zaczynasz działać już dzisiaj. Jeśli w ciągu 7 dni zgłosisz nam drogą e-mail, że chcesz się wycofać i otrzymać zwrot pieniędzy, niezwłocznie zwrócimy Ci pełną kwotę. Nie musisz podawać przyczyny.

Oznacza to zero ryzyka dla Ciebie, ponieważ wiemy, że zakup tego kursu będzie jedną z Twoich najlepszych decyzji biznesowych.

gwarancja estrategie.pl

OPINIE OSÓB, KTÓRE KORZYSTAJĄ Z KURSU

estrategie.pl opinia o kursie online dla e-commerce
opinia o kursie estrategie.pl
opinia o kursie e-commerce estrategie.pl
opinie o kursie online estrategie.pl

Chcesz więcej opinii? Kliknij:

Ocena Google
4.9

DLA KOGO JEST TEN KURS

Kurs został stworzony dla:

  • osób, które planują wejście w e-commerce i chcą to zrobić unikając kosztownych błędów;
  • początkujących sprzedawców, którzy generują obroty poniżej 50 tys. zł miesięcznie;
  • firm, które są uzależnione od klientów hurtowych lub sklepu stacjonarnego
i chcą rozwinąć kanał sprzedaży detalicznej online.

CZEGO SIĘ NAUCZYSZ

  • Jak zwiększyć sprzedaż i zbudować od zera system pozyskujący nowych klientów, nawet jeśli nie masz wiedzy i doświadczenia marketingowego.
  • Jak uruchomić zyskowny sklep internetowy, nawet jeśli nie znasz się na aspektach technicznych.
  • Jak krok po kroku zaplanować strategię e-commerce, aby uniknąć walki cenowej z konkurencją.
  • Jak podnieść wskaźnik konwersji w swoim sklepie dzięki zastosowaniu kluczowych elementów, które budują zaufanie i wykorzystują psychologię sprzedaży.
  • Jak zautomatyzować i poukładać procesy sprzedażowe za pomocą nowoczesnego lejka sprzedaży.
  • Jak precyzyjnie mierzyć i optymalizować prowadzone działania, aby maksymalizować ich skuteczność w czasie.

4-TYGODNIOWY PLAN KURSU

Tydzień 1: Strategia eCommerce

W pierwszym tygodniu wykonamy potrzebne przygotowania oraz zaplanujemy profesjonalną strategię e-commerce - jest to element krytycznie ważny dla powodzenia Twojego projektu.

W pierwszym module omówimy transformację, jaką będziemy wspólnie przechodzić, przedstawimy plan kursu oraz informacje organizacyjne, które pomogą nam sprawnie przejść przez cały proces.

Otrzymasz także dostęp do grupy wsparcia na Facebook'u.

Główne tematy modułu:

    • Zmiany zachodzące na rynku
    • Jak się dostosować -> transformacja
    • Plan kursu z lotu ptaka
    • Podstawowe informacje i zasady
    • Czynniki wpływające na sukces w e-commerce

To kluczowy moment pierwszego tygodnia. W tym module będziemy pracować nad tym, jak poznać Twojego klienta lepiej niż jakikolwiek z Twoich konkurentów. Scharakteryzujemy elementy takie, jak: kim naprawdę jest Twój klient - "persona", jakie są jego potrzeby, obawy oraz frustracje. Odpowiemy sobie na szereg pytań, które będą kluczowe dla wszystkich naszych przyszłych działań i pozwolą Ci zbudować perfekcyjny przekaz reklamowy.

Nakreślimy także "transformację" Twojego klienta i rolę Twoich produktów w tej transformacji.

Główne tematy modułu:

    • Transformacja Twojego klienta
    • Kto jest Twoim klientem?
    • Buyer Persona
    • Podróż klienta przez fazy zakupowe
    • Czy produkt odpowiada na potrzeby grupy docelowej?
    • Co wyróżnia Cię od konkurencji?
    • Czy Twój przekaz marketingowy jest jasny i zrozumiały?
    • Czy do sklepu są ściągani odpowiedni ludzie?

W tym module zrobimy coś, czego nie robi większość właścicieli firm: określimy i spiszemy cele liczbowe dostosowane do Twojej indywidualnej sytuacji.

Określimy także wstępny budżet, jaki chcesz zainwestować (w budowę i rozwój sklepu oraz generowanie sprzedaży) oraz podpowiemy, jaki budżet będzie Ci potrzebny do realizacji Twoich celów.

Na konkretnym arkuszu omówimy także "matematykę do osiągnięcia Twojego celu", dzięki czemu lepiej zrozumiesz ścieżki, jakimi możesz je zrealizować.

Nauczysz się też, jak zastosować planowanie od ogółu do szczegółu oraz poznasz nasze narzędzia i sprawdzone systemy, które pomagają nam lepiej planować i realizować cele.

Omówimy ponadto makro i mikrokonwersje oraz wskaźniki, które pomogą nam je na bieżąco monitorować.

Główne tematy modułu:

    • Jak wyznaczać cele
    • Cele długo- i krótkoterminowe
    • Matematyka do osiągnięcia celów
    • Budżet
    • Jak mierzyć osiągnięcie celu

W tym module pokażemy jak szybko przeprowadzić podstawową analizę konkurencyjnych sklepów, aby wyłapać szanse i zacząć budować przewagi konkurencyjne, które będziemy komunikować w Twoim sklepie.

Pomoże to Twoim klientom zrozumieć wartość, jaką oferujesz i w konsekwencji poprawić skuteczność sprzedażową sklepu.

Główne tematy modułu:

    • Jak wybrać firmy do analizy
    • Na co zwracać uwagę
    • Pomocne narzędzia
    • Jak przygotować czytelny raport

W tym module będziemy pracować nad Twoją własną strategią e-commerce. Dostarczymy przygotowany przez nas szablon (wzór), który ułatwi i przyspieszy pracę oraz omówimy go krok po kroku.

Dokument, nad którym zaczniemy pracować będzie Twoją podporą, przewodnikiem i jedną z największych przewag konkurencyjnych, jakie wypracujesz.

Spiszemy także kluczowe projekty, które trzeba zrealizować, aby osiągnąć Twój wyznaczone przez Ciebie cele.

Główne tematy modułu:

    • Dlaczego spisać strategię?
    • 5 biznesowych zasad, które zwiększą Twoje szanse
    • Audyt czasu
    • Szablon dokumentu strategii
    • Kluczowe projekty do realizacji
    • Przydatne narzędzia

W tym module poznajemy panel Google Analytics 4 — następcy Universal Analytics.

Zapoznajemy się z jego kluczowymi założeniami, sprawdzamy poprawność integracji ze sklepem, a także pracujemy z arkuszem, w którym możemy mierzyć kluczowe wskaźniki e-commerce.

Omówimy także raporty eksploracji.

Główne tematy modułu:

  • Google Analytics 4 vs Universal Analytics
  • Panel Google Analytics 4
  • Weryfikacja poprawności danych
  • Wyliczenie kluczowych wskaźników e-commerce
  • Budowanie raportów

Tydzień 2: Budowa lub przebudowa sklepu

Drugi tydzień poświęcamy w całości na zaplanowaniu, a następnie zbudowaniu (lub przebudowie) Twojego sklepu internetowego.

W pierwszym module odpowiemy sobie na szereg pytań, które pozwolą nam przygotować tzw. brief, a więc spisany plan działania oraz wyglądu sklepu.

Główne tematy modułu:

    • Po co nam brief
    • Spisanie podstawowego briefu

Celem tego modułu jest wybór platformy sklepowej, która najlepiej odpowiada Twoim celom i wymaganiom.

Omówimy i porównamy cztery podstawowe modele platform. Pokażemy wady i zalety tych modeli, abyś, na bazie tych informacji, mógł podjąć najlepszą decyzję.

Zrobimy także przegląd kilku konkretnych popularnych rozwiązań. Przedstawimy wady, zalety oraz nasze rekomendacja bazujące na ponad 200 sklepach, które obsłużyliśmy i których platformy mieliśmy okazje obserwować w realnych warunkach rynkowych.

Główne tematy modułu:

    • Na co zwracać uwagę wybierając platformę
    • Porównanie modeli korzystania z oprogramowania eCommerce
    • Przegląd popularnych platform
    • Wady, zalety, rekomendacje
    • Ile to będzie kosztowało?
    • Spisanie wymagań, testy i wybór

W tym module omówimy wybór i zakup domeny, serwera, certyfikatu SSL oraz platformy do obsługi poczty.

Podzielimy się naszymi doświadczeniami i podpowiedziami, abyś nie musiał testować kilkunastu różnych modeli i dochodzić do wszystkiego samodzielnie. To pozwoli Ci znacznie skrócić cały proces.

Główne tematy modułu:

    • O czym warto pamiętać
    • Jak wybrać nazwę domeny
    • Wybór serwera

W tym module omówimy dwa podejścia do stworzenia szaty graficznej w Twoim sklepie. Pokażemy wady i zalety obu podejść, abyś mógł samodzielnie wybrać optymalne rozwiązanie dla swoich potrzeb i harmonogramu.

Nauczysz się też, jak w ciągu kilku minut zaprojektować profesjonalne logo dla swojej firmy - nawet, jeśli nigdy wcześniej nie miałeś do czynienia z grafiką.

Główne tematy modułu:

    • Dwa podejścia do projektu graficznego sklepu
    • Istotne elementy strony głównej
    • Istotne elementy karty produktu
    • Logo

Skuteczny sklep to sklep, który ma wysoki współczynnik konwersji. W tym module pokażemy Ci dobre praktyki i "skróty", które powinieneś zastosować, aby budując (lub przebudowując) swój sklep, wyposażyć go w elementy, które pomogą Ci budować zaufanie i zwiększać sprzedaż.

Otrzymasz gotową listę elementów z wyjaśnieniem dobrych praktyk i podpowiedziami, jak zastosować oraz opracować je w Twoim sklepie.

Główne tematy modułu:

    • Istotność współczynnika konwersji
    • Zasada Pareto w optymalizacji konwersji
    • Kluczowe czynniki wpływające na konwersję w sklepie

Jeśli stoisz przed wyborem firmy odpowiedzialnej za techniczne uruchomienie sklepu, ten moduł pozwoli Ci uniknąć kosztownych błędów, które na tym etapie popełnia bardzo wiele osób.

Wyjaśnimy, na co zwracać uwagę wybierając firmę do uruchomienia sklepu oraz co zawrzeć w umowie i na co uważać, aby oszczędzić sobie nerwów, czasu i pieniędzy.

Główne tematy modułu:

    • Różnice w zależności od modelu platformy eCommerce
    • Proces wyboru
    • Na co zwracać uwagę wybierając firmę do uruchomienia sklepu
    • Dobre praktyki i jakich błędów unikać
    • Co zawrzeć w umowie

W tym module powiemy m.in. jak kontrolować przebieg wdrożenia (ustalić harmonogram prac i główne etapy), jak optymalnie wykorzystać okres wdrożenia, jakie narzędzia powinieneś zainstalować w sklepie oraz jak zaplanować i przeprowadzić testy przed-uruchomieniowe.

Dzięki temu Twój sklep powstanie "zgodnie ze sztuką", a Ty oszczędzisz sporo czasu.

Główne tematy modułu:

    • Jak kontrolować przebieg wdrożenia
    • Przykładowy harmonogram projektu
    • Twoja odpowiedzialność jako zleceniodawcy
    • Jak optymalnie wykorzystać tzw. międzyczas
    • Uruchomienie potrzebnych narzędzi
    • Testy przed-uruchomieniowe

W tym module poruszamy kwestię opracowania i wdrożenia treści dla kluczowych stronach informacyjnych sklepu.

Drugim omawianym elementem jest kwestia wgrania produktów (import vs ręczne wprowadzenie) oraz tego, jak poprawnie tworzyć opisy oraz zdjęcia produktowe.

Główne tematy modułu:

    • Kluczowe strony z treścią
    • Dodanie produktów
    • Opisy produktowe przyjazne SEO
    • Jak tworzyć zdjęcia produktowe, które pomogą sprzedawać

Tydzień 3: Generowanie sprzedaży

W trzecim tygodniu skupiamy się w całości na planie generowania sprzedaży w Twoim sklepie.

W pierwszym module pokażemy dwa możliwe podejścia - sprzedaż bezpośrednią i sprzedaż z wykorzystaniem lejka.

Omówimy przykłady takiego lejka w e-commerce oraz podzielimy się naszymi doświadczeniami i przykładami.

Dzięki temu będziesz wiedział, jak samodzielnie zbudować światowej klasy lejek sprzedaży dla swojego sklepu.

Główne tematy modułu:

    • Dwa podejścia do pozyskiwania ruchu w ecommerce oraz powód, przez który tradycyjne podejście najczęściej nie jest opłacalne
    • Czym jest 5 faz zakupowych i jak możesz wykorzystać je, aby przejąć klientów zanim zainteresuje się nimi konkurencja
    • Najczęściej popełniany błąd, przez który większość lejków nie działa skutecznie
    • 5 kluczowych elementów lejka sprzedaży w ecommerce oraz jak je uwzględnić w swojej strategii
    • Jak budować zaufanie w głowach osób, którzy jeszcze nie są gotowi na zakup
    • Jak w 11 krokach stworzyć skuteczny lejek dla ecommerce + przydatne narzędzia
    • Dokładna analiza lejków sprzedaży w ecommerce, które osiągają sukcesy

Z tego modułu dowiesz się jakie są zazwyczaj najbardziej skuteczne kanały pozyskiwania ruchu do sklepu internetowego.

Główne tematy modułu:

    • Najpopularniejsze płatne źródła ruchu dla ecommerce oraz jakie kanały i źródła ruchu wybrać na początek, aby szybko wygenerować sprzedaż
    • Jak działa algorytm Facebooka: jakie są 3 główne cele algorytmu i jak możesz to wykorzystać, aby zarabiać więcej
    • Dlaczego większość reklam na Facebooku przestaje działać po kilku-kilkunastu dniach i co zrobić, aby Twoje najlepsze reklamy przynosiły zyski miesiącami
    • Jak dobór słów i zdjęć w reklamach wpływa na ich skuteczność
    • W jaki sposób rozdzielać budżet reklamowy
    • Jak wygląda lejek sprzedażowy z użyciem Facebook Ads
    • Prowadzić reklamy samodzielnie, czy zlecić agencji? Jak podjąć decyzję + największy błąd, który wiele osób popełnia podczas pierwszej współpracy z agencją.
    • Narzędzia, które oszczędzą Twój czas podczas tworzenia i zarządzania reklamami
    • Jak sprawdzić czy Twój konkurent reklamuje się na Facebooku i w jaki sposób przeanalizować jego wszystkie reklamy oraz lejki sprzedażowe
    • Działania z blogerami i influencerami: jak ich dobierać, aby nie przepłacać i jak mierzyć efektywność ich działań.
    • Strategia content marketingu i SEO dla sklepu internetowego
    • Omówienie pozostałych kanałów ruchu i sprzedaży
    • E-mail marketing i jego automatyzacja: 5 elementów skutecznej strategii e-mail marketingowej
    • Jak wykorzystać podejście holistyczne, aby maksymalizować przychody z e-mail marketingu

W tym module odpowiemy na pytanie: jak skutecznie kontrolować efekty działań reklamowych i jak oceniać ich efektywność.

Dzięki temu będziesz w stanie podejmować dobre decyzje w przyszłości oraz lepiej dobierać firmy współpracujące.

Główne tematy modułu:

    • Co trzeba wiedzieć o mierzeniu efektów
    • Jak namierzyć przyczyny braku efektów
    • Narzędzia do śledzenia efektów
    • Jak znaleźć najbardziej zyskowny kanał sprzedaży
    • Jak sprawdzić skąd pochodzą Twoi najlepsi klienci

Tydzień 4: Rozwój i optymalizacja

Optymalizacja działań to kluczowy element strategii rozwoju każdego biznesu, w tym każdego sklepu internetowego. Jest tak dlatego, że nic na początku nie jest perfekcyjne i każdy projekt potrzebuje czasu, poprawek i udoskonaleń.

W długim okresie to właśnie optymalizacja i umiejętność dostosowania się decyduje o sukcesie.

W tygodniu czwartym rozrysowujemy Twój indywidualny plan optymalizacji, uwzględniający elementy takie jak:

    • przeprowadzenie profesjonalnych badań jakościowych w Twoim sklepie;
    • praktyczne wykorzystanie wiedzy zdobytej podczas badań jakościowych;
    • pozyskiwanie opinii oraz automatyzacja tego proces;
    • praca i komunikacja z Twoimi kluczowymi klientami, tzw. klientami VIP.

Główne tematy modułu:

    • Jak podejść do optymalizacji sklepu
    • Twój plan optymalizacji
    • Podstawowe źródła danych do optymalizacji
    • Rozwój o nowe produkty

Główne tematy modułu:

    • Badania jakościowe - czym są i do czego nam służą
    • Omówienie narzędzia i jego celu
    • Instalacja narzędzia analitycznego w Twoim sklepie
    • Zaprojektowanie i uruchomienie badań jakościowych

Główne tematy modułu:

    • Analiza danych z badań jakościowych
    • Jak skutecznie i automatycznie pozyskiwać opinie
    • Kampania z prośbą o ocenę produktu
    • Jak radzić sobie z negatywnymi opiniami
    • kampania VIP - jak komunikować się z kluczowymi klientami

Pisali o nas:

Nasi Partnerzy:

NIE WIERZ NAM NA SŁOWO, SPRAWDŹ DOWODY WYPRACOWANE PRZEZ NASZYCH KLIENTÓW

wzrost przychodów w sklepie internetowym
wzrost przychodów w sklepie internetowym
wzrost przychodów w dużym sklepie internetowym
wzrost konwersji w sklepie internetowym
wzrost średniej wartości zamówienia w sklepie internetowym
wzrost przychodów w sklepie internetowym

PROWADZĄCY: PAWEŁ REGIEC

Nazywam się Paweł Regiec. Jestem założycielem firmy eStrategie.pl, w której codziennie pomagamy firmom z całego świata optymalizować konwersję i dzięki temu zwiększać sprzedaż online. Tematyka optymalizacji współczynnika konwersji oraz marketing automation w e-commerce to obszar, w którym rozwijam się od ponad 12 lat i właśnie ta pasja doprowadziła mnie do stworzenia firmy specjalizującej się w tej wąskiej działce.

CO MÓWIĄ O NAS OSOBY, KTÓRE Z NAMI PRACUJĄ

kurs online e-commerce z gwarancją

gwiazdki opinieŚrednia ocen klientów: 5.0

  • 4-tygodniowy program szkoleniowy
  • proces sprawdzony w ponad 300 sklepach
  • arkusze i gotowe do użycia szablony
  • wsparcie konsultantów eStrategie.pl oraz społeczności
  • dożywotni dostęp
  • gwarancja satysfakcji lub zwrot pieniędzy

1 997 zł netto

lub rata od 86,65 zł miesięcznie
3 000 zł netto – regularna cena

Kupując teraz otrzymujesz rabat w kwocie 1003 zł netto. Rabat naliczy się automatycznie. Kwota do zapłaty po rabacie to 2456,31 zł (1997 zł + 23% VAT). Możliwość zakupu na raty PayU.

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Tak, w ramach płatności przez system PayU dostępne są szybkie raty (decyzja nawet w 15 minut). Aby skorzystać z płatności ratalnej wybierz opcję płatności PayU w naszym sklepie internetowym. Dostępne są także Raty 0%, dzięki którym kupujący nie ponosi żadnych kosztów rozłożenia płatności na raty. Więcej informacji o zakupach na raty - link.

Tak, kurs jest przeznaczony dla początkujących - również dla tych, którzy dopiero planuję uruchomienie własnego sklepu. Tydzień I pomoże Ci zaplanować wszystko strategicznie, tydzień II pomoże Ci uruchomić zyskowny sklepy, a w tygodniu III nauczysz się, jak generować ruch i sprzedaż w swoim nowym sklepie.

Warunki są proste: kupujesz kurs, zaczynasz działać i masz 7 dni na zgłoszenie nam (drogą e-mail na adres kontakt@estrategie.pl), że chcesz się wycofać i otrzymać zwrot pieniędzy. Nie musisz podawać przyczyny. Jeśli zgłosisz się w ciągu 7 dni, niezwłocznie zwrócimy Ci pełną kwotę. Wiąże się to także oczywiście z zablokowaniem Twojego dostępu do platformy szkoleniowej oraz grupy wsparcia.

Jeśli kupujesz na raty to zgodnie z zasadami PayU my pełną kwotę musimy zwrócić na konto banku, który udzielił rat. To standardowa procedura PayU. Ważne jest to, że nie ma żadnego ryzyka dla Ciebie, a my nie zadajemy zbędnych pytań.

Więcej informacji o naszej gwarancji - link.

W tym kontekście ważne są dwie sprawy:

  1. Wszyscy mamy tendencję do traktowania naszego biznesu jako czegoś wyjątkowego i niepowtarzalnego. W gruncie rzeczy jednak każdy biznes e-commerce opiera się na tym samym: potrzebach klienta, dobrych produktach, jakości obsługi, dbaniu o lojalność, maksymalizowaniu przychodów z każdej złotówki wydanej na reklamę. To jest esencja naszego kursu, więc tak - również w Waszej branży będzie to bardzo pomocne.
  2. Oczywiście każde działania należy dostosować do branży, grupy docelowej a nawet cen sprzedawanych produktów. Wiemy o tym i dużo o tym mówimy w kursie, ponieważ pomagamy zarówno sklepom detalicznym, hurtowniom jak i firmom sprzedającym typowo w modelu B2B. Wiemy co i jak należy dostosować.

Tak, ponieważ tam też Twoim celem jest jak najwyższa sprzedaż. To, co jest ważne to fakt, że w dropshippingu bardziej niż w innych modelach liczy się wysoka konwersja. Jest tak dlatego, że marże na sprzedaży są zazwyczaj niższe i niska konwersja może całkowicie pozbawić Cię opłacalności. Dlatego jeśli zamierzasz działać w dropshippingu to potrzebujesz tego kursu nawet bardziej.

Nie. Kurs jest dostępny bezterminowo, możesz wielokrotnie wracać do swoich materiałów i przeglądać je w dogodnym dla siebie czasie.

Każdy kupujący zostaje otoczony dodatkowym wsparciem naszych konsultantów poprzez:
  • zamkniętą grupę na Facebook’u, gdzie na bieżąco będzie można zadawać pytania. Tworzymy społeczność osób nastawionych na sukces, którzy chcą wzajemnie sobie pomagać. Dodatkowo nasi konsultanci na bieżąco monitorują pytania i na nie reagują;
  • cykliczne videokonferencje/webinary, podczas których każdy uczestnik będzie mógł zadać pytania, na które na żywo będziemy odpowiadać.

Nie. W kursie omawiamy cały szereg różnych narzędzi i platform, które mieliśmy okazję wypróbować w praktyce, przedstawiamy ich wady, zalety oraz polecamy te, które sprawdziły się w realizowanych przez nas projektach. Nie uczestniczymy jednak w sprzedaży żadnego z tych narzędzi.

Każdy uczestnik otrzyma swój indywidualny dostęp do platformy szkoleniowej, na którą w dowolnym momencie będzie mógł się zalogować i oglądać materiały. Większość materiałów jest dostępna w formie wideo, a dodatkowo udostępniamy także inne materiały pomocnicze (arkusze, PDFy), które ułatwiają i przyspieszają pracę.

Nie ma żadnego minimum. Dostęp do platformy otrzymujesz bezterminowo, więc wszystko zależy od Ciebie i tempa, w jakim chcesz osiągnąć efekty.

Rekomendowane jest poświęcenie minimum 5 godzin tygodniowo. Jeśli nie możesz wygospodarować tyle czasu - pójdziesz w swoim własnym tempie, które Ci odpowiada.

Pamiętaj, że nawet 1 godzina tygodniowo poświęcona na rozwój Twojego sklepu i strategii jest lepsza niż brak działania.

Kurs jest dostępny bezterminowo, możesz wielokrotnie wracać do swoich materiałów i przeglądać je w dogodnym dla siebie czasie.

Tak, oczywiście. Dane do faktury podasz w trakcie składania zamówienia. Automatycznie po zakupie na Twój adres e-mail zostanie wysłana faktura VAT, abyś mógł zaliczyć ten wydatek jako koszty uzyskania przychodu.

eStrategie.pl | Wyższa Konwersja. Wyższa Sprzedaż.