Cześć! 👋
Przede wszystkim – dzięki, że rozważasz dołączenie do naszego zespołu!
Dwie rzeczy, które prawdopodobnie interesują Cię najbardziej to:
- Widełki płacowe na start: 3000-3500 netto („na rękę”).
Stosujemy wynagrodzenie rosnące wraz z Twoimi umiejętnościami – doceniamy osoby, które szybko się uczą i stają się samodzielne. Dla nas to zupełnie naturalne, że wraz z Twoim rozwojem, wzrośnie też Twoje wynagrodzenie. - Wymagania: wymagamy przede wszystkim 4 rzeczy: (1) zaangażowania, (2) głodu ciągłego rozwoju, (3) racjonalnego myślenia oraz (4) pozytywnej energii. Te elementy są nienegocjowalne. O reszcie przeczytasz poniżej.
Naszą misją jest pomaganie właścicielom sklepów internetowych zarabiać więcej poprzez dzielenie się naszym praktycznym doświadczeniem w e-commerce.
Zanim przejdziemy do szczegółów stanowiska, chciałbym krótko przedstawić Ci wybrane wartości i zasady, które tworzą kulturę pracy w eStrategie.pl 🚀
- 📈 Nieustanny rozwój. Wierzymy, że aby wdrapać się na szczyt i na nim pozostać, trzeba się ciągle uczyć nowych rzeczy. Dlatego inwestujemy w światowej klasy szkolenia, a także firmową bibliotekę, w której znajdziesz wyłącznie najlepsze książki z tematyki rozwoju osobistego, produktywności, marketingu, copywritingu czy strategii biznesowej.
- 🏆 Najwyższe standardy pracy. Zgodnie z zasadą “Great just isn’t good enough” zawsze staramy się dostarczyć więcej, niż wynika ze standardowych oczekiwań. Dzięki temu każdego dnia stajemy się lepszymi wersjami samych siebie.
- 🔗 Szczerość i przejrzystość. W eStrategie.pl wierzymy, że transparentność pomaga wszystkim – nawet jeśli czasem potrafi być niekomfortowa, długoterminowo jest lepsza niż owijanie w bawełnę. Dlatego tworzymy środowisko, w którym każdy może otwarcie mówić o swoich pomysłach i tym, co myśli.
- 🥂 Świętowanie sukcesów. Pracujemy, aby odnosić sukcesy i poświęcamy czas na ich celebrację m.in. poprzez comiesięczne Free Food Days, turnieje w piłkarzyki oraz wyjazdy integracyjne (P.S. Jeszcze nie dokładnie w stylu Wilka z Wall Street, ale pracujemy nad tym 😉 )
Kultura organizacji 🥇
Szukając pracy, oprócz jak najlepszych zarobków, prawdopodobnie zależy Ci też na świetnej atmosferze oraz ciągłym rozwoju.
Właśnie dlatego tak ważna jest dla nas kultura organizacji, którą konsekwentnie budujemy.
Co przez to rozumiem?
- Dopasowanie do zespołu. Jednym z kluczowych czynników doboru nowych członków zespołu jest dla nas dopasowanie do obecnego zespołu. Jeśli ktoś nie nadaje na tych samych falach, nie ma między nami dobrych wibracji lub wyznajemy skrajnie różne wartości – nie zatrudnimy takiej osoby niezależnie od jej wiedzy czy doświadczenia. W ten sposób utrzymujemy optymalną atmosferę w zespole.
- Ludzie na pierwszym miejscu. Jedną z naszych wewnętrznych zasad jest “Obsesja na punkcie klienta”, ponieważ dostarczanie wartości klientom jest podstawą każdego biznesu i elementem koniecznym do rozwoju. Wiemy też jednak, że bez wspaniałego zespołu nie bylibyśmy w stanie pomagać klientom i dlatego nasz zespół jest dla nas zawsze na pierwszym miejscu.
- Systemy i szkolenie. Nieustannie budujemy wewnętrzne systemy i plany szkoleniowe, które pozwalają nam działać efektywnie, dostarczać klientom wspaniałe rezultaty, a jednocześnie każdego dnia uczyć się nowych rzeczy. Dzięki temu już po kilku miesiącach możesz doświadczyć tego miłego uczucia, że jesteś w czymś naprawdę dobry/a i realnie pomagasz innym.
- Jasne zasady i wartości. Długoterminowy sukces w życiu i biznesie wymaga właściwych zasad i ich przestrzegania. Dlatego podczas podejmowania codziennych decyzji kierujemy się spisanym zestawem firmowych zasad.
- Twoje pomysły mają znaczenie. Działamy dynamicznie, ponieważ dzięki temu życie jest ciekawsze. Gdy ktokolwiek w zespole ma pomysł na usprawnienie lub nową inicjatywę, dzieli się z nim i – jeśli wspólnie uznamy, że ma on sens – działamy i testujemy go w praktyce. W ten sposób Ty też masz realny wpływ na rozwój firmy.
- Udział w zyskach firmy. Opracowaliśmy model, w którym po okresie próbnym oprócz podstawy każdy pracownik co kwartał otrzymuje premię uzależnioną od zysku firmy. Masz więc wpływ nie tylko na pracę, ale także wysokość swojego wynagrodzenia – tutaj nie ma górnego limitu narzuconego przez firmę. Im lepszy wynik wspólnie wypracujemy, tym wyższe Twoje wynagrodzenie.
Oto, kogo szukamy 👀
- Potrafisz logicznie myśleć, analizować i wyciągać trafne wnioski z danych oraz swoich obserwacji.
- Jesteś osobą dobrze zorganizowaną – potrafisz planować swoją pracę i określać w niej priorytety.
- Pilnujesz terminów.
- Potrafisz szukać potrzebnych informacji i z nich korzystać.
- Charakteryzujesz się wysoką kulturą osobistą.
- Jesteś osobą: samodzielną, kreatywną, komunikatywną, odpowiedzialną.
- Chcesz się rozwijać i z łatwością przyswajasz nową wiedzę.
- Interesujesz się szeroko pojętym ecommerce – znasz trendy, nowinki, szukasz inspiracji.
- Zwracasz uwagę na szczegóły i dbasz o dokładność. Pierwszym etapem sprawdzania tego wymogu jest weryfikacja, czy przeczytałeś/aś dokładnie to ogłoszenie. Do aplikacji dodaj hasło: „Chcę dołączyć do najlepszych”. Zgłoszenia bez tego hasła nie będą brane pod uwagę.
- Znasz język angielski w stopniu umożliwiającym czytanie ze zrozumieniem oraz korzystanie z anglojęzycznych narzędzi marketingowych i szkoleń.
- Znajomość HTML/CSS (podstawowa) oraz narzędzi takich jak: Optin Monster, Edrone, Klaviyo, Hotjar, Google Optimize, Google Tag Manager, Google Analytics będzie dodatkowym atutem na początku współpracy, natomiast wymagana po zakończeniu okresu próbnego.
Oto, czym będziesz się zajmować i czego będziemy od Ciebie oczekiwać 📋
- Etap szkoleniowy (pierwsze 2 tygodnie): ukończenie przygotowanego dla Ciebie procesu szkoleniowego i nauczenie się naszej metodyki “w teorii”.
- Etap wdrożeniowy (kolejne 6 tygodni): wykonywanie realnych prac dla klientów pod czujnym okiem bardziej doświadczonych kolegów i koleżanek. Popełnianie błędów, wysłuchanie informacji zwrotnej i niepopełnianie drugi raz tego samego błędu. Nabieranie doświadczenia i coraz większej samodzielności z każdym kolejnym zadaniem.
- Etap samodzielności (po 2 miesiącach):
- Samodzielnie obsługujesz narzędzia do marketing automation (planujesz, tworzysz, wdrażasz, koordynujesz i optymalizujesz kampanie automatyczne).
- Projektujesz wiadomości email w zgodzie z zasadami klienta oraz panującymi trendami.
- Konfigurujesz i prowadzisz testy AB (zarówno w kanale e-mail, jak również on-site).
- Samodzielne opracowywanie strategii pozyskiwania kontaktów do bazy subskrybentów za pomocą odpowiednich formularzy oraz zachęt w celu zwiększenia liczby kontaktów.
- Pozyskujesz potrzebne dane z wykorzystywanych narzędzi i poprawnie je interpretujesz oraz optymalizujesz oceniane obszary.
- Rozpoznajesz nowe narzędzia oraz ich możliwości.
- Kontaktujesz się z klientem w języku polskim (98% e-mail, 2% wideo-rozmowy).
- Kontaktujesz się z programistami, grafikami, osobami od mediów społecznościowych (głównie w języku polskim).
- Kontaktujesz się z supportem wykorzystywanych narzędzi (głównie w języku angielskim).
- Przygotowujesz miesięczne raporty dla klientów.
- Odpowiadasz za swoją pracę.
Jak wygląda współpraca z zespołem? 💬
- Bezpośrednia praca z kierownikiem i członkami Twojego działu (biuro w centrum Krakowa)
- Ogólnofirmowy kanał Slack do bieżącej komunikacji
- “Kapuczyna”: codzienny wspólny rytuał przygotowywania pysznej kawy (lub Yerba Mate), podczas którego rozmawiamy o wszystkim, tylko nie o pracy 😉
- Free Food Days: raz w miesiącu jemy wspólny obiad na koszt firmy. Na stole królują wtedy pyszne burgery, sushi i sałatki.
- Cykliczne spotkania i wyjazdy integracyjne
- Spotkania HR: raz na dwa miesiące organizujemy spotkania 1:1 z prezesem, aby zawsze była okazja porozmawiania o Twoim rozwoju w oderwaniu od codziennych obowiązków.
- Nieformalne spotkania zawsze, gdy jest taka potrzeba. Stosujemy politykę otwartych drzwi – zawszy gdy masz pomysł lub chcesz coś przedyskutować z dowolną osobą w firmie, po prostu przyjdź.
Twoja ścieżka rozwoju 🧑💻
Wierzę, że każdy z nas powinien napisać swoją własną ścieżkę rozwoju. Z perspektywy firmy nie nakładamy żadnych ograniczeń i kierujemy się prostą zasadą: osoby, które najbardziej przyczyniają się do rozwoju firmy, są za to odpowiednio wynagradzane.
Klasyczna ścieżka rozwoju w naszej firmie składa się zasadniczo z 4 etapów.
I. Faza uczenia się
Na początku swojej drogi w naszej firmie większość osób nie ma jeszcze wystarczającej wiedzy i doświadczenia, aby prowadzić projekty samodzielnie. Dlatego bardzo dokładnie zaprojektowaliśmy fazę uczenia się, podczas której intensywnie nabierasz wiedzy, uczysz się zasad oraz techniki pracy w naszej firmie. Otrzymasz w tym czasie dostęp do najlepszych szkoleń i wiedzy, którą zdobyliśmy w ciągu ostatniej dekady.
II. Przejmowanie odpowiedzialności
To okres, w którym zaczynasz wykorzystywać swoją wiedzę w praktyce. Wykonujesz już realne zadania dla klientów pod czujnym okiem bardziej doświadczonych kolegów i koleżanek. Jest to czas, w którym wspólnie korygujemy błędy, abyś jak najszybciej uzyskał/a samodzielność.
III. Samodzielne prowadzenie projektów
Po kilku pierwszych miesiącach intensywnego wdrażania wkroczysz w fazę samodzielnego prowadzenia projektów. Nadal pod okiem bardziej doświadczonych osób, na które zawsze możesz liczyć, jednak od tego momentu będziesz już wiodącą osobą inicjującą i planującą zadania do wykonania. To piękny okres, ponieważ nic nie rozwija tak, jak realna odpowiedzialność za efekty swojej pracy.
IV. Możliwe ścieżki awansu poziomego i pionowego
Stwierdzenie: “Jesteśmy młodą i dynamicznie rozwijającą się firmą” brzmi jak wyświechtany slogan, więc co to tak naprawdę oznacza w praktyce? W naszym przypadku oznacza to, że stosunkowo często pojawiają się możliwości na awans, ponieważ powstają nowe działy, do których szukamy kierowników czy wdrażamy nowe inicjatywy (jak np. otwarcie kolejnego własnego sklepu internetowego, który potrzebuje e-commerce managera). Innymi słowy: masz możliwość dynamicznego rozwoju wraz ze wzrostem i rozwojem firmy. Możliwa jest zarówno zmiana stanowiska pracy, jak i awans pionowy na stanowiska kierownicze.
Ciekawym przykładem szybkiej ścieżki rozwoju jest Kamil, który dołączył do nas w lipcu 2018 roku, a już po 1,5 roku został kierownikiem odpowiedzialnym za kluczowe procesy i wdrażanie nowych osób.
Pytania i odpowiedzi:
Czy są możliwe elastyczne godziny pracy?
Tak. Najważniejsze są efekty pracy i to je oceniamy, jeśli potrzebujesz od czasu do czasu popracować zdalnie lub wyjść nieco wcześniej – nie ma problemu. Pracujemy w modelu hybrydowym, tzn. łączymy pracę zdalną z pracą w biurze.
Jaka forma zatrudnienia jest u Was możliwa?
Na pierwsze 3 miesiące (okres próbny) podpisujemy umowę zlecenie, a podczas rekrutacji omówimy docelową i optymalną dla Ciebie formę zatrudnienia.
Ile osób pracuje w firmie?
Nasz zespół to obecnie 16 ambitnych osób.
Jakie narzędzia pracy otrzymam?
Podstawowe narzędzia to służbowy laptop Macbook Air, myszka, monitor. Niektórzy z pewnością dopisaliby do tej listy nielimitowaną kawę z ekspresu 😉
Gdzie znajduje się biuro?
Posiadamy biuro w centrum Krakowa (ul. Dwernickiego) ze wspaniałym połączeniem komunikacją miejską.
Dla jakich marek pracujecie?
Pomagamy zarówno mniejszym firmom, jak i liderom w swoich branżach, z których produktów na pewno nie raz korzystałeś. Na naszej stronie www znajdziesz logotypy wybranych marek, którym pomagamy.
<< JAK APLIKOWAĆ? >>
Wyślij nam swoje zgłoszenie i CV na adres kontakt@estrategie.pl
P.S. Przy okazji, nazywam się Paweł Regiec 🙂 Jeśli czujesz, że powyższy tekst z Tobą rezonuje – zapraszam do aplikowania do naszego rosnącego zespołu. Szukamy osób, które – tak jak my – wierzą, że praca może być dobrą zabawą. Razem możemy zrobić fajne rzeczy!