Chcesz razem z nami rozwijać nowy sklep internetowy, gdzie wiele będzie zależało od Twoich pomysłów?

Mamy coś dla Ciebie. Poszukujemy osoby na stanowisko:

e-Commerce Manager

Jesteśmy młodą i prężnie rozwijającą się krakowską firmą z branży e-commerce/marketing automation. Na co dzień prowadzimy własne sklepy internetowe oraz pomagamy naszym klientom (sklepom internetowym) zwiększać ich zyski poprzez optymalizację współczynnika konwersji oraz wdrażanie zaawansowanych strategii marketing automation.

Jeśli jesteś lub chcesz zostać ekspertem w dziedzinie e-commerce i wspólnie z nami dynamicznie rozwijać kolejny sklep internetowy – zapraszamy do aplikowania.

Do aplikacji koniecznie dołącz list motywacyjny z uzasadnieniem, dlaczego aplikujesz na to stanowisko (naprawdę je czytamy).

  1. Stanowisko:

(Ninja) e-Commerce Manager

  1. Cel:

Cel jest jeden: intensywny rozwój sprzedaży w sklepie internetowym, opierając się na firmowej metodyce i sprawdzonej strategii działania.

  1. Opis stanowiska i obowiązki:

Do Twoich głównych obowiązków należeć będą:

  • wyszukiwanie i dobór nowych produktów z potencjałem sprzedażowym oraz kontakt z producentami;
  • projektowanie, tworzenie, testowanie oraz optymalizacja lejków sprzedaży w celu maksymalizacji współczynnika konwersji oraz średniej wartości zamówienia;
  • tworzenie lub nadzór nad tworzeniem materiałów sprzedażowych (opisy, zdjęcia, artykuły, materiały graficzne i wideo);
  • zarządzanie kampaniami reklamowymi (głównie Facebook Ads) oraz ich optymalizacja i skalowanie zgodnie z firmową metodyką;
  • obsługa pozostałych kanałów reklamowych (samodzielna lub koordynowanie tych prac i nadzór nad nimi);
  • bieżący monitoring kluczowych wskaźników biznesowych i ustalanie na ich bazie priorytetów oraz planu pracy na kolejne miesiące.

Docelowo chcemy, aby e-Commerce Manager przejął pełną odpowiedzialność za strategię rozwoju sklepu.

  1. Wymagane umiejętności i doświadczenie:
  • minimum 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku wymagającym rozwoju sprzedaży sklepu internetowego;
  • język angielski w stopniu umożliwiającym swobodne korzystanie ze zrozumieniem z materiałów szkoleniowych wideo w języku angielskim (bez napisów) oraz komunikację z zagranicznymi partnerami biznesowymi;
  • analityczne i logiczne myślenie (zrozumienie liczb, umiejętność wyciągania wnikliwych wniosków z raportów, danych ilościowych i jakościowych);
  • ambicja, zaangażowanie, odpowiedzialność i energia, które pozwolą szybko się uczyć i rozwijać;
  1. Wymagane kompetencje:
  • Najwyższe standardy i etyka pracy. Dostarczamy zawsze więcej niż się od nas oczekuje.
  • Dokładność, sumienność oraz dbałość o szczegóły.
  • Wysoka wydajność i zaangażowanie w osiąganie zakładanych rezultatów i poziomu jakości.
  • Upór w dążeniu do realizacji celu. Wykazywanie wytrzymałości i konsekwencji potrzebnej do zrealizowania celów, również tych długoterminowych.
  • Skuteczna organizacja i planowanie własnej pracy. Wyznaczanie ambitnych celów, planowanie kolejnego dnia.
  • Szczerość i transparentność. Mówimy i robimy to, co jest właściwe, a nie to, co jest politycznie poprawne lub wygodne.
  • Szybkie uczenie i otwartość na rozwój i naukę nowych umiejętności (np. podstawy grafiki, metodologie stosowane w firmie).
  • Umiejętność skupienia się na jednej rzeczy (priorytecie na dany dzień) przez kilka godzin – tzw. „deep work”. Całkowita eliminacja dystrakcji.
  • Proaktywność. Podejmowanie akcji i działania bez konieczności nadzoru, generowanie nowych pomysłów, które mogą przyczynić się do osiągnięcia głównego celu na dany rok lub udoskonalić wewnętrzne procesy.
  • Otwarta komunikacja z członkami zespołu oraz wzajemny szacunek.
  • Otwartość na konstruktywną krytykę i uwagi przekazywane od starszych kolegów oraz samodyscyplina w eliminacji raz popełnionych błędów podczas kolejnych zadań.
  1. Oferujemy:
  • możliwość stworzenia czegoś wielkiego będąc częścią projektu od samego początku – jeśli coś robimy, robimy to w dużej skali i tak będzie też w tym przypadku;
  • atrakcyjne wynagrodzenie – szukamy najlepszych i wiemy, jak ich wynagradzać (B2B lub umowa o pracę);
  • elastyczny czas pracy – najważniejsze są efekty pracy i tylko to oceniamy, jeśli potrzebujesz popracować zdalnie lub wyjść nieco wcześniej – nie ma problemu;
  • kompleksowe wdrożenie, abyś stał się prawdziwym ekspertem – dzięki temu szybko poczujesz, że Twoje kompetencje wzrastają. To fajne uczucie 
  • stabilne zatrudnienie w Krakowie;
  • biuro w centrum miasta (ul. Dwernickiego) – dogodne połączenie komunikacją miejską;
  • pakiet profesjonalnych szkoleń o wartości ponad 8 tys. dolarów – szkolimy się wyłącznie u największych autorytetów ze Stanów Zjednoczonych, aby zagwarantować najwyższy poziom wiedzy;
  • stałe wsparcie bardziej doświadczonych osób z zespołu – zawsze możesz zadać pytanie i skonsultować się z doświadczonymi pracownikami;
  • pracę w dynamicznie rozwijającym się sektorze rynku – e-commerce, optymalizacja konwersji, marketing internetowy, lejki sprzedaży;
  • laptop i inne narzędzia potrzebne do pracy;
  • znakomitą i niekorporacyjną atmosferę w biurze – praca jest dla nas ciekawym doświadczeniem, uczymy i bawimy się nim wspólnie;
  • pracę w zespole ludzi ambitnych, zmotywowanych i nakierowanych na sukces – wspólnie inspirujemy się do rozwoju osobistego i zawodowego;
  • możliwość rozwoju wraz ze wzrostem i rozwojem firmy – możliwa jest zarówno zmiana stanowiska pracy, jak i awans pionowy na przyszłe stanowiska kierownicze;
  • wspólne wyjścia i wyjazdy integracyjne co najmniej raz na trzy miesiące;
  • Free Food Day – wspólne darmowe jedzenie raz w miesiącu;
  • darmowa, nielimitowana kawa, herbata i woda;
  • dodatkowe benefity możliwe po okresie próbnym (m.in. karnet na siłownię).
  1. Jak aplikować?

Wyślij nam swoje CV oraz list motywacyjny na adres kontakt@estrategie.pl
Pamiętaj, aby dodać zgodę na przetwarzanie danych osobowych.