“Warunkiem przemiany jest wytrwałość. Każda trwała przemiana wymaga czasu i wysiłku” – A. Camus. Do powyższego cytatu należałoby dodać, że czas i wysiłek wykorzystywane w odpowiedni sposób procentują, a …
W tym wideo chcę podzielić się swoimi doświadczeniami w temacie skutecznego działania, a tak naprawdę chcę powiedzieć kim trzeba się stać, aby być produktywnym, ponieważ – jak w wielu …
Jeśli planujesz wejście w rynek e-commerce, jednym z pierwszych pytań, na jakie musisz sobie odpowiedzieć, jest: jak założyć sklep internetowy, który będzie zyskowny. Druga część poprzedniego zdania jest kluczowa, …
Zapraszamy do obejrzenia nagrania webinaru, w którym Mateusz Kłósek z naszego zespołu odpowiadał na pytania takie, jak: Czym jest marketing automation? Kiedy jest dobry moment na jego uruchomienie w …
Celem działalności każdego sklepu internetowego jest generowanie zysków. Z tym założeniem nie trzeba dyskutować. Właściciele sklepów, managerowie e-commerce często stoją przed dylematami, w które kanały zainwestować, żeby zwiększyć przychody …
W tym poradniku dzielimy się 11 strategiami, które będą nieocenionym wsparciem dla każdej osoby zarządzającej sklepem internetowym. Przedsiębiorco – przeczytaj! O ile nie żyjesz w jaskini, na pewno zauważyłeś, …
Zapraszamy do obejrzenia wywiadu, którego Paweł Regiec udzielił dla Edrone. Z wywiadu dowiesz się, jak prawidłowo podejść do wyjątkowej grupy odbiorców, jaką są klienci VIP i dlaczego w niektórych …
Przełom roku to czas podsumowań i planowania strategii na kolejne 12 miesięcy. Rok 2019 był dla nas rokiem bardzo udanym. Był rokiem, w którym powiększyliśmy zespół o 50%, dzięki …
„Life is too short to wear boring clothes” – tą maksymą kieruje się sklep Naoko, który od kilku lat prężnie działa w świecie mody. Polska marka cieszy się coraz …
Publikacja Roberta Cialdiniego „Wywieranie wpływu na ludzi: Teoria i praktyka” ukazała się na rynku wydawniczym już w 1984 roku, po 15 latach prowadzenia badań nad mechanizmami podejmowania decyzji przez …