Strategia Sklepu Na Black Friday i Cyber Monday — Jak Przygotować Się Do Końcówki Roku w e-Commerce 5/5 (7)

Nadchodzi ostatni kwartał roku, a wraz z nim zakupowe szaleństwo = okres największej sprzedaży.

Kulminacja to 4 dni rozpoczynające się od Black Friday, a kończące na Cyber Monday.

Przygotowujesz swój sklep na udział w tych wydarzeniach?

Jeśli tak — jaką masz strategię? Jak unikniesz przepalenia pieniędzy (większość sklepów nie generuje wtedy zysków)?

Nagrałem nowe wideo, które pomoże Ci krok po kroku zaplanować te działania, uniknąć błędów i wypracować zyski wtedy, gdy inni tracą.

Z wideo dowiesz się:

  • Co wziąć pod uwagę podejmując decyzję, czy w to wchodzić (pamiętaj o zagrożeniach)
  • 3 strategie, aby wygenerować zysk, gdy inni tracą (większość sklepów generuje wtedy wysokie przychody, ale minimalne zyski a nawet straty)
  • Jak krok po kroku zaplanować działania marketingowe (4 fazy przygotowań)
  • Jakich efektów możesz się spodziewać
  • Na co uważać / jakich błędów unikać

Jeśli chcesz dobrze się przygotować na końcówkę roku i wyciągnąć z niej maksymalnie duży zysk — to wideo jest dla Ciebie.

 

Oceń artykuł

Zostaw komentarz

[class^="wpforms-"]
[class^="wpforms-"]
[class^="wpforms-"]
[class^="wpforms-"]
[class^="wpforms-"]
[class^="wpforms-"]
[class^="wpforms-"]
[class^="wpforms-"]