Ostatni kwartał roku rozpoczęty, a wraz z nim nadchodzi zakupowe szaleństwo.
Kulminacja to 4 dni rozpoczynające się od Black Friday, a kończące na Cyber Monday.
Przygotowujesz swój sklep na udział w tych wydarzeniach?
Jeśli tak — jaką masz strategię? Jak unikniesz przepalenia pieniędzy (większość sklepów nie generuje wtedy zysków)?
Nagrałem nowe wideo, które pomoże Ci krok po kroku zaplanować te działania, uniknąć błędów i wypracować zyski wtedy, gdy inni tracą.
Z wideo dowiesz się:
- Co wziąć pod uwagę podejmując decyzję, czy w to wchodzić (pamiętaj o zagrożeniach)
- 3 strategie, aby wygenerować zysk, gdy inni tracą (większość sklepów generuje wtedy wysokie przychody, ale minimalne zyski a nawet straty)
- Jak krok po kroku zaplanować działania marketingowe (4 fazy przygotowań)
- Jakich efektów możesz się spodziewać
- Na co uważać / jakich błędów unikać
Jeśli chcesz dobrze się przygotować na końcówkę roku i wyciągnąć z niej maksymalnie duży zysk — to wideo jest dla Ciebie.