W zeszłym tygodniu miałem przyjemność odbyć 15 rozmów z osobami, które planują sprzedaż swojej wiedzy.
Jedną z rzeczy, która przewijała się w tych rozmowach, było przekonanie, że wiedza, którą ktoś chciałby sprzedawać, jest już ogólnodostępna i “wszyscy to robią”.
Dlaczego to przekonanie jest błędne?
Psychologia wyjaśnia to za pomocą tzw. heurystyki dostępności.
W najnowszym wideo przybliżam to pojęcie oraz podpowiadam, co zrobić, aby nie paść jego ofiarą.
Z wideo dowiesz się m.in.:
- Czym jest heurystyka dostępności + przykłady
- Jak jej świadomość ostatnio pomogła mi nie popełnić dużego błędu
- 4 sposoby na unikanie częstych błędów poznawczych
Jeśli nie chcesz, aby heurystyka dostępności stanęła na drodze do Twoich celów i marzeń — to wideo jest dla Ciebie.