Czasem wypowiedź mówi więcej o jej autorze niż o przedmiocie, o którym autor się wypowiada. Na pewno nie raz się z tym spotkałeś: ktoś wypowiada się na temat, o …
Zobacz, jak sklep 4IQ.com.pl zbudował oraz wzmocnił sprzedaż w filarze marketing automation, dzięki współpracy z eStrategie.pl 4IQ jest renomowanym producentem i sprzedawcą akcesoriów dla domu i ogrodu. To marka, …
Każda liczba pomnożona przez zero daje nam 0. Wniosek z powyższego jest prosty: W systemie składającym się z wielu mnożników (a takim jest np. system sprzedaży sklepu internetowego) nie …
Zobacz, jak sklep Messimo.pl zwiększył sprzedaż i częstotliwość zakupów, po 12 miesiącach współpracy z eStrategie.pl. “Najlepszy towar, z najnowszych kolekcji, po najniższych cenach.” – to fragment opisu sklepu Messimo.pl. …
W artykule skupimy się na tym, jak działa ludzki mózg i jakie kluczowe procesy myślowe zachodzą w głowie użytkownika podczas przeglądania sklepu, oferty, dokonywania wyborów oraz składania zamówienia. Podpowiemy …
Mała rzecz, a cieszy. Tym bardziej, że niekoniecznie musi być mała! Mowa o pozornie niewielkiej zmianie, która może przynieść pozytywne efekty. Dlatego ciągła optymalizacja i udoskonalanie procesów to fundament …
To jeden z najczęściej pomijanych elementów podczas konfiguracji automatyzacji w sklepie internetowym. Niestety konsekwencje mogą być bardzo poważne. Czym jest higiena bazy odbiorców? Najprościej rzecz ujmując to dbanie o …
“Warunkiem przemiany jest wytrwałość. Każda trwała przemiana wymaga czasu i wysiłku” – A. Camus. Do powyższego cytatu należałoby dodać, że czas i wysiłek wykorzystywane w odpowiedni sposób procentują, a …
W tym wideo chcę podzielić się swoimi doświadczeniami w temacie skutecznego działania, a tak naprawdę chcę powiedzieć kim trzeba się stać, aby być produktywnym, ponieważ – jak w wielu …
Jeśli planujesz wejście w rynek e-commerce, jednym z pierwszych pytań, na jakie musisz sobie odpowiedzieć, jest: jak założyć sklep internetowy, który będzie zyskowny. Druga część poprzedniego zdania jest kluczowa, …