Stawiamy na eksperckość i unikalne kompetencje. Właśnie dlatego niemal każdego miesiąca inwestujemy w najwyższej jakości szkolenia, z których czerpiemy inspiracje i wiedzę potrzebną, aby pomóc naszym Klientom wdrapać się i pozostać na szczycie. Poniżej znajdziesz kilka przykładów szkoleń, w które zainwestowaliśmy, aby stać się dla Ciebie bardziej wartościowym partnerem biznesowym:

  1. Projektowanie lejków sprzedaży – Funnel Blueprint
    Ten 2-miesięczny kurs organizowany przez amerykańską firmę DigitalMarketer.com dostarcza wyczerpującej wiedzy na temat funkcjonowania lejków sprzedaży w różnych branżach. Nauczył nas, jak dostrzegać szanse, konstruować lejki sprzedaży, a następnie maksymalizować zyski z ich działania. Zobacz także nasz imienny certyfikat.
    ekspert od lejka sprzedaży - estrategie.pl
  2. Jeszcze bardziej zaawansowane lejki sprzedaży – Advanced Consulting Class oraz Mass Conversion
    Zawsze można być lepszym. Dlatego zainwestowaliśmy w dwa zaawansowane kursy stworzone przez Franka Kerna. Kursy te pozwoliły nam wznieść na jeszcze wyższy poziom wiedzę w zakresie budowania złożonych lejków sprzedaży.
  3. Pozycjonowanie stron na poziomie światowym – SEO That Works 2.0
    Pomimo faktu, że pozycjonowanie (SEO) nie należy do naszych usług, chcemy wiedzieć, co w tej trudnej sztuce działa najbardziej efektywnie. Chociażby dlatego, aby móc doradzić naszym Klientom najlepsze możliwe rozwiązania. Właśnie z tego powodu zdecydowaliśmy się na wykupienie szkolenia u jednego z najbardziej poważanych autorytetów w tej dziedzinie, jakim jest Brian Dean.
  4. Zwiększanie poziomu konwersji – Conversion Course by ConversionXL
    ConversionXL to jedna z trzech najbardziej skutecznych firm na świecie, jeśli chodzi o optymalizację współczynnika konwersji. Osiągają wspaniałe rezultaty i pracują dla największych światowych marek. Nieprzypadkowo więc uczymy się właśnie od nich.
  5. Skalowanie sprzedaży w sklepach internetowych – Ecommerce Growth Masterclass
    8-tygodniowy kurs prowadzony przez osobę, która zarządzała marketingiem w sklepie o obrotach ponad 100 milinów dolarów (m.in. Karmaloop.com). W czasie tych zaawansowanych szkoleń poznaliśmy sprawdzony system marketingowy, który w zautomatyzowany sposób dba o 3 elementy: maksymalizację wartości koszyka zakupowego, zwiększenie retencji (częstotliwości zakupów przez poszczególnego Klienta), a także pozyskiwania ruchu, który jest najbardziej zyskowny. Zobacz nasz imienny certyfikat:
    certyfikat ecommerce estrategie.pl
  6. Zobacz pozostałe umiejętności, jakimi możemy Cię wesprzeć:

pozyskiwanie klientów - certyfikat specjalistyoptymalizacja wartości klienta - certyfikat specjalistyemail marketing - certyfikat specjalistyoptymalizacja i testy - certyfikat specjalisty

 

 

 

 

certyfikat e-mail marketing estrategie.pl

Oprócz wymienionych wyżej przykładów, stale subskrybujemy newslettery (zarówno darmowe jak i te płatne) największych specjalistów w dziedzinie marketingu i sprzedaży. Wszystko po to, abyś Ty nie musiał tego robić. Wraz z naszymi usługami, przekazujemy Klientom najlepsze praktyki i doświadczenia zbierane przez lata.

kontakt z nami


Zobacz także:
O firmie
Nasi Klienci i ich opinie
Zespół