Stawiamy na eksperckość i unikalne kompetencje. Właśnie dlatego niemal każdego miesiąca inwestujemy w najwyższej jakości szkolenia, z których czerpiemy inspiracje i wiedzę potrzebną, aby pomóc naszym Klientom wdrapać się i pozostać na szczycie. Poniżej znajdziesz kilka przykładów szkoleń, w które zainwestowaliśmy, aby stać się dla Ciebie bardziej wartościowym partnerem biznesowym:
- Projektowanie lejków sprzedaży – Funnel Blueprint
Ten 2-miesięczny kurs organizowany przez amerykańską firmę DigitalMarketer.com dostarcza wyczerpującej wiedzy na temat funkcjonowania lejków sprzedaży w różnych branżach. Nauczył nas, jak dostrzegać szanse, konstruować lejki sprzedaży, a następnie maksymalizować zyski z ich działania. Zobacz także nasz imienny certyfikat.
- Jeszcze bardziej zaawansowane lejki sprzedaży – Advanced Consulting Class oraz Mass Conversion
Zawsze można być lepszym. Dlatego zainwestowaliśmy w dwa zaawansowane kursy stworzone przez Franka Kerna. Kursy te pozwoliły nam wznieść na jeszcze wyższy poziom wiedzę w zakresie budowania złożonych lejków sprzedaży. - Pozycjonowanie stron na poziomie światowym – SEO That Works 2.0
Pomimo faktu, że pozycjonowanie (SEO) nie należy do naszych usług, chcemy wiedzieć, co w tej trudnej sztuce działa najbardziej efektywnie. Chociażby dlatego, aby móc doradzić naszym Klientom najlepsze możliwe rozwiązania. Właśnie z tego powodu zdecydowaliśmy się na wykupienie szkolenia u jednego z najbardziej poważanych autorytetów w tej dziedzinie, jakim jest Brian Dean. - Zwiększanie poziomu konwersji – Conversion Course by ConversionXL
ConversionXL to jedna z trzech najbardziej skutecznych firm na świecie, jeśli chodzi o optymalizację współczynnika konwersji. Osiągają wspaniałe rezultaty i pracują dla największych światowych marek. Nieprzypadkowo więc uczymy się właśnie od nich. - Skalowanie sprzedaży w sklepach internetowych – Ecommerce Growth Masterclass
8-tygodniowy kurs prowadzony przez osobę, która zarządzała marketingiem w sklepie o obrotach ponad 100 milinów dolarów (m.in. Karmaloop.com). W czasie tych zaawansowanych szkoleń poznaliśmy sprawdzony system marketingowy, który w zautomatyzowany sposób dba o 3 elementy: maksymalizację wartości koszyka zakupowego, zwiększenie retencji (częstotliwości zakupów przez poszczególnego Klienta), a także pozyskiwania ruchu, który jest najbardziej zyskowny. Zobacz nasz imienny certyfikat:
- Zobacz pozostałe umiejętności, jakimi możemy Cię wesprzeć:
Oprócz wymienionych wyżej przykładów, stale subskrybujemy newslettery (zarówno darmowe jak i te płatne) największych specjalistów w dziedzinie marketingu i sprzedaży. Wszystko po to, abyś Ty nie musiał tego robić. Wraz z naszymi usługami, przekazujemy Klientom najlepsze praktyki i doświadczenia zbierane przez lata.
Zobacz także:
– O firmie
– Nasi Klienci i ich opinie
– Zespół