W artykule skupimy się na tym, jak działa ludzki mózg i jakie kluczowe procesy myślowe zachodzą w głowie użytkownika podczas przeglądania sklepu, oferty, dokonywania wyborów oraz składania zamówienia. Podpowiemy …
Mała rzecz, a cieszy. Tym bardziej, że niekoniecznie musi być mała! Mowa o pozornie niewielkiej zmianie, która może przynieść pozytywne efekty. Dlatego ciągła optymalizacja i udoskonalanie procesów to fundament …
To jeden z najczęściej pomijanych elementów podczas konfiguracji automatyzacji w sklepie internetowym. Niestety konsekwencje mogą być bardzo poważne. Czym jest higiena bazy odbiorców? Najprościej rzecz ujmując to dbanie o …
“Warunkiem przemiany jest wytrwałość. Każda trwała przemiana wymaga czasu i wysiłku” – A. Camus. Do powyższego cytatu należałoby dodać, że czas i wysiłek wykorzystywane w odpowiedni sposób procentują, a …
W tym wideo chcę podzielić się swoimi doświadczeniami w temacie skutecznego działania, a tak naprawdę chcę powiedzieć kim trzeba się stać, aby być produktywnym, ponieważ – jak w wielu …
Jeśli planujesz wejście w rynek e-commerce, jednym z pierwszych pytań, na jakie musisz sobie odpowiedzieć, jest: jak założyć sklep internetowy, który będzie zyskowny. Druga część poprzedniego zdania jest kluczowa, …
Zapraszamy do obejrzenia nagrania webinaru, w którym Mateusz Kłósek z naszego zespołu odpowiadał na pytania takie, jak: Czym jest marketing automation? Kiedy jest dobry moment na jego uruchomienie w …
Celem działalności każdego sklepu internetowego jest generowanie zysków. Z tym założeniem nie trzeba dyskutować. Właściciele sklepów, managerowie e-commerce często stoją przed dylematami, w które kanały zainwestować, żeby zwiększyć przychody …
W tym poradniku dzielimy się 11 strategiami, które będą nieocenionym wsparciem dla każdej osoby zarządzającej sklepem internetowym. Przedsiębiorco – przeczytaj! O ile nie żyjesz w jaskini, na pewno zauważyłeś, …
Zapraszamy do obejrzenia wywiadu, którego Paweł Regiec udzielił dla Edrone. Z wywiadu dowiesz się, jak prawidłowo podejść do wyjątkowej grupy odbiorców, jaką są klienci VIP i dlaczego w niektórych …